Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:54:08 GMT

قطع ۴۸ ساعته آب انتقالی به یزد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۸۸۹

قطع ۴۸ ساعته آب انتقالی به یزد

جریان آب انتقالی به یزد از امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شرکت آب منطقه‌ای یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت ضرورت انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی در تاسیسات خط اول انتقال آب یزد، جریان آب انتقالی از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه ۹۹ به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس خاطرنشان شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمان قطع جریان آب انتقالی، مخازن ذخیره یزد دارای بیشترین حجم ذخیره است ولیکن در هر صورت مشارکت شهروندان عزیز را در مدیریت مصرف مورد تقاضاست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان انتقال آب استان ها آب انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت آبگرفتگی محلات اهواز/ آب وارد منازل نشده است

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتگی برخی محلات شهر در پی بارندگی شب گذشته از تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها تا ظهر امروز خبر داد.

علی شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دیشب حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی در اهواز رخ داده است که ۱۰ میلیمتر از این بارندگی حدود ساعت ۶ صبح اتفاق افتاده است. در پی بارندگی‌ها در هر منطقه شهرداری، سه چهار نقطه دچار آبگرفتگی شده‌اند و تلاش بر این است که تا ظهر امروز آبگرفتگی این نقاط رفع شود و در حال رساندن ماندآب به حداقل زمان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در بلوار سردار هاشمی، شهرک دانشگاه، خیابان ادهم، زیرگذر شریعتی، مسجدالرحمان و خیابان انقلاب، کوی گلدشت، نبش ۴۵ متری شهرداری، کوی رمضان و ۲۰ متری کارمندی آبگرفتگی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود آب به منازل گفت: در هیچ جایی از شهر اهواز آب وارد منازل شهروندان نشده است.

وی بیان کرد: آبگرفتگی فعلی، تردد خودروها را سخت کرده است اما تا ظهر امروز این آبگرفتگی رفع و رفت و آمد با خودرو تسهیل می‌شود. سپس آبگرفتگی‌های کاسه‌ای تا ۲۴ ساعت آینده کاملا رفع خواهند شد.  

شمسی با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، کمترین زحمت برای مردم ایجاد شود.

وی در خصوص نتیجه فعالیت‌های انجام شده در خصوص دفع آب‌های سطحی گفت: اینکه مدت ماندآب در مناطق آبگرفته، از سه چهار روز به چند ساعت رسیده، نتیجه اقدامات انجام شده در این زمینه است و با ادامه این اقدامات ماندآب به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمایی ۱۲۱ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان
  • ایران در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اقدام‌های گسترده‌ای را برای صیانت از حقوق مردم انجام داده است
  • پیش‌بینی بارش‌های سنگین ۲۰۰ میلیمتری در خوزستان/ بارندگی ۱۲ ساعته در سه‌شنبه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود و مهدیشهر
  • اگر ساعت موبایلمان بعد از عید تغییر کرد؛ چه کنیم؟
  • قطعی ۲ ساعته برق در ۲ شهر گیلان
  • سفری ۳۶ ساعته برای کربلایی شدن
  • سفر چند ساعته مدیرعامل استقلال به تبریز برای چه بود؟
  • خدمات رسانی مراکز معاینه فنی تهران در ایام نوروز
  • آخرین وضعیت آبگرفتگی محلات اهواز/ آب وارد منازل نشده است