Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، ششمین سال نوای موسیقی ایران به مدیریت هنری علی جعفری پویان، نوازنده و مدرس موسیقی و مدیریت اجرایی محمد مهدی گورنگی آهنگساز و مدرس موسیقی، شامگاه چهارشنبه هشتم بهمن ماه با پخش پیام استاد احمد پژمان موزیسین مطرح کشورمان و اجرای چندین برنامه ویژه و متفاوت از جمله رونمایی تمبر این رویداد سالیانه  در قالب یک رویداد مجازی طی دو نوبت پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جعفری پویان، آهنگساز و نوازنده ویلن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: براساس برنامه ریزی ها، در نوبت اول برنامه ها که ساعت ۱۹ شامگاه چهارشنبه (هشتم بهمن) از طریق چند پلتفرم و صفحه های مجازی که اسامی آنها در صفحه پروژه «سال نوا» منتشر شده به مخاطبان ارائه خواهد شد، در ابتدا پیام استاد احمد پژمان به ششمین سال نوای موسیقی ایران با صدای فریبرز فرهنگ مهر به نمایش در می آید. پس از آن پیام تصویری علی جعفری پویان مدیر هنری و محمد مهدی گورنگی مدیر اجرایی ششمین سال نوای موسیقی به صورت جداگانه به نمایش در می آید.

نوازنده اول گروه موسیقی کلاسیک آرزو در ادامه خاطرنشان ساخت: پخش نماهنگ رویداد «سال نوا» با شعر بیژن ارژن و آهنگسازی و خوانندگی صادق نوری، انتشار ویدئوی تمبر یادبود استادان حسین دهلوی و هوشنگ ظریف با حضور حسین علیزاده و علی پویا، سخنرانی آیدین الفت مدیر مجموعه «شهر صدای پارسیان» و پخش کلیپ درگذشتگان موسیقی ایران که در فاصله چهارمین تا ششمین سال نوای موسیقی ایران دار فانی را وداع گفتند از دیگر بخش های نوبت اول، اولین روز ششمین سال نوای موسیقی ایران هستند.

جشن تولد برای اسطوره

پویان ادامه داد: جشن تولدی برای خاچیک بابایان با روایت دوستان موسیقایی قسمتی از این برنامه خواهد بود.

در بخش دوم برنامه های روز اول که از ساعت ۲۱ به نمایش در می آید، ستاد برگزاری ششمین سال نوای موسیقی ایران از مقام هنری خاچیک بابایان نوازنده با سابقه ویولن با حضور چند هنرمند شاخص و نمایش چند برنامه ویژه قدردانی خواهد کرد.

اسطوره روی پرده اکران

این هنرمند خاطرنشان کرد: پخش چند فیلم نوازندگی خاچیک بابایان از آثاری چون «الگرو» به آهنگسازی جوزف هکتور فیکو، «چهار فصل ویوالدی» با همراهی ارکستر زهی ارمنستان به رهبری لوریس چکناوریان، سونات برای برای ویولن و پیانو(تریل شیطان) اثرجوزپه تارتینی، «شون رزمارین» اثر فرانیس کرایسلر، «لالایی» اثر آرام خاچاتوریان و «چارداش مونتی»، پخش تصاویری از تبریک هنرمندان موسیقی ، ویدئوی اهدای تندیس و لوح قدردانی شمشین سال نوای موسیقی ایران،  پخش تصاویری از پیشینه فرهنگی هنری خاچیک بابایان همراه با ویدئویی از ساحل کریمی، نمایش اجرای «کوارتت زهی خلیج فارس – تقدیم شده به خاچیک بابایان» با اثر «مینیاتور» اثر کومیتاس وارداپت، نمایش کلیپ تولد خاچیک بابایان و پخش صحبت های تعدادی از هنرمندان شاخص موسیقی کشورمان از جمله رافائل میناسکانیان،همایون رحیمیان، ابراهیم لطفی، ارسلان کامکار، مجید انتظامی، در تجلیل از مقام هنری خاچیک بابایان بخش های مختلف این نکوداشت مجازی خواهند بود.

رویداد «سال‌نَوای موسیقی ایران» پروژه‌ای است که از سال ۱۳۹۴ به ابتکار و طراحی علی جعفری‌پویان و همراهی هنرمندان و موسیقی‌دانان ایرانی، با هدف نکوداشت و قدردانی از استادان موسیقی ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها احمد پژمان مجید انتظامی چهره ماندگار موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد پژمان مجید انتظامی چهره ماندگار موسیقی احمد پژمان مجید انتظامی چهره ماندگار موسیقی اخبار کنکور ششمین سال نوای موسیقی ایران علی جعفری پویان احمد پژمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد

مجموعه تئاتر شهر قزوین با حضور جمعی از مدیران شهری استان و همچنین هنرمندان عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون افتتاح شد.

این مجموعه که بعد از پنج سال انتظار در دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری می‌رسد، مجموعه‌ای از فضای فرهنگی در وسعت ۲ هزار و ۳۰۰ متر را شامل می‌شود.

این مجموعه در سه طبقه منفی، همکف و طبقه اول با پنج سالن کوچک و بزرگ پذیرای همشهری‌های هنر دوست است.

در طبقه همکف فضایی برای اجرای نمایش کودک و همچنین مجموعه اداری و گیشه فروش بلیط و نمازخانه مستقر شده است.

در طبقه بالای آن نیز سالن اصلی اجرای نمایش با ظرفیت ۲۲۰ نفر و در کنار آن نگارخانه بزرگ و مجهزی بنا شده است.

۲ محل نمایش روباز در این مجموعه قرار دارد و در قسمت منفی این ساختمان موتورخانه و انبار مجموعه قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # قزوین سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • معرفی بازیگران نمایش «مجنون آن لیلی»/ رشید کاکاوند راوی شد
  • اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت
  • مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی در ایلام صادر شد
  • داستان یک «کارواش»، یادی از افشین یداللهی و چالش عربستان
  • اولین پیام بهاری سال 1403: صداوسیما شکست خود را پذیرفت ؛ مبارکه ...
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • لغو مهمانی مسابقه یوروویژن لندن به دلیل حضور اسراییل
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • گروتسک، کمدی تلخ تئاتر/ کمدی می‌تواند دردها را به خوبی منتقل کند
  • مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد