Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:22:01 GMT

امام جمعه شاهرود: نظارت بر بازار کافی نیست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۸۹۳

امام جمعه شاهرود: نظارت بر بازار کافی نیست

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان افزود: برای کنترل و نظارت بر بازار چند بار به مسوولان شهرستان گوشزد شد .

وی ادامه داد : آنچه که در داخل شهرستان تولید می شود به تحریم ها مرتبط نیست برای راحتی بیشتر مردم  برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی با اشاره به اینکه برخی کمبود ها ، گرانی ها و صف ها در زمان شیوع بیماری کرونا تصنعی و ساختگی است ، ادامه داد: با توجه به نزدیکی نوروز مسوولان اجرایی با همت و تلاش بیشتر خود برای مردم امید آفرینی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مطالبات قضایی و اجرایی مردم شهرستان شاهرود در سفر رئیس قوه قضاییه به این شهر در نشستی  با حضور مسوولان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی  بیان شد که باید سریعتر حل و فصل شود.

امینی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر درمان و اجرایی ستاد مقابله با ویروس کرونا و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود  از مردم و مسوولان خواست تا ریشه کنی  این ویروس منحوس با جدیت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  را رعایت و پیگیری نمایند.

به گفته وی ، در اسلام، مسایل دینی و مذهبی تعطیل بردار نیست ولی با رعایت همه موارد بهداشتی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و شیوه عملی ایشان باید الگو باشد.

امام جمعه شاهرود از مسوولان دستگاههای اجرایی خواست با احساس مسئولیت و حساسیت بیشتری   نسبت به سال های گذشته جشن ها ی دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را پیگیر باشند.

امینی به تفسیر و تحلیل نامه پنجاه و سوم نهج‌البلاغه امیر المومنین (ع) پرداخت و برخی  خصوصیات و ویژگی های   مسوولان نظام اسلامی را برشمرد.

برچسب‌ها شاهرود جلسه شورای اداری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود جلسه شورای اداری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شاهرود جلسه شورای اداری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشارکت سیاسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد