Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله قاچاق در شهرضا سرهنگ"صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوافزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از قسمت بار آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۳ دستگاه کولر اسپیلت، ۲ دستگاه یخچال، یک دستگاه چرخ خیاطی، ۳۶ دستگاه چای ساز و ۱۴ دستگاه اتوبخار خارجی کشف کردند که راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای این کالا‌ها بود و مشخص شد آن‌ها را از راه‌های قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   کشف ۹ کیلو تریاک در نایین سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و نا امن سازی مسیر‌ها در ایستگاه بازرسی شهید شرافت، با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و تجربیات قبلی، به یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ با بار خیار مشکوک و توقیف شد.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۹ کیلو و ۳۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر صندلی و پشت صفحه کیلومتر، به صورت ماهرانه جاساز شده بود را کشف و در این راستا ۲ سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف ۲ تن و ۲۵۰ کیلو چوب قاچاق در مبارکه سرهنگ "رضا محمدی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان مبارکه مطلع شدند مقداری چوب بلوط در یک انبار دپو شده که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۲ تن و ۲۵۰ کیلو چوب بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.   کشف ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در شاهین شهر سرهنگ "علی صادقی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ در اجرای طرح نصر و برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری کاللای قاچاق در یک منزل مسکونی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم از منزل مورد نظر بازرسی شد که ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد:ارزش ماینر‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ صادقی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق کشف مواد مخدر قاچاق چوب فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ زال بیکی  گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ولیعصر شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، تعداد هزار و ۳۹۵ قطعه مرغ زنده بدون مجوز  به ارزش ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زال بیکی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  •  توقیف ۴۰ دستگاه خودروی شوتی قاچاق دربندرعباس
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • کشف محموله قاچاق در دشتستان
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان