Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم فیلم «تک تیرانداز» گفت: امسال با فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوم، این فیلم در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و فرازی از شهید «عبدالرسول زرین» به عنوان بهترین تک تیرانداز دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.

انوش معظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش «سرباز» به کارگردانی حسین پارسایی هستم که قرار در پنج نوبت اجرا و در طی برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت روی صحنه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر آن با توجه به شیوع بیماری کرونا و در خانه ماندن مردم، با همکاری حوزه هنری مشغول ضبط و تولید نمایشنامه های صوتی هستم، این آثار مذهبی بوده و قرار است به مخاطبان خانگی عرصه هنرهای نمایشی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر نمایش «سرباز» پیرامون بازخورد این نمایش اظهار کرد: خوشبختانه این اثر در دوره اجرای خود با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و مخاطبان توانستند با آن ارتباط برقرار کنند، نمایش سرباز عرض ارادت اهالی تئاتر به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امیدوارم در عرصه تئاتر ادامه پیدا کرده و دیگر هنرمندان نیز وارد میدان شوند. امیدوارم در عرصه هنرهای نمایشی شاهد کارهای دیگری با موضوعیت زندگی این شهید بزرگوار باشیم. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: خوشبختانه مخاطبان زیادی به تماشای سرباز نشستند و نقدهای بسیار خوبی برای کار نوشته شد و شخصا امیدوارم در جشنواره تئاتر فجر نیز اثر با حضور خوب مخاطبان روبرو شود. 

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضورش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: امسال با فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری راهی جشنواره فیلم فجر شده ام، این فیلم در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و فرازی از شهید «عبدالرسول زرین» به عنوان بهترین تک تیرانداز دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند. 

وی درباره نقش خود در فیلم «تک تیرانداز» ادامه داد: من در این فیلم نقش یک تک تیرانداز عراقی را بازی می‌کنم، فکر می‌کنم که این فیلم در جشنواره فیلم فجر با اقبال خوبی روبرو شود. آنچه من سر فیلمبرداری با آن روبرو شدم نوید فیلمی با کیفیت می‌دهد. گروه بازیگران و عوامل اثر و از سویی حساسیت بالای علی غفاری در تولید فیلمی استاندارد نوید این را می دهد که خروجی اثر فیلمی قابل قبول خواهد بود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره احتمال موفقیت «تک تیرانداز» در جشنواره فیلم فجر ۳۹ افزود: جشنواره فیلم فجر قابل پیش بینی نیست و هر سال آثار تازه ای به سینما معرفی می شوند، شخصا امیدوارم زحمت تمامی عوامل سینما که امسال فیلمی در فجر دارند دیده شود. در هر صورت مهمترین اتفاق درباره «تک تیرانداز» این است که چنین فیلمی ساخته شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: جشنواره فیلم فجر جشن سینمای ایران است و امیدوارم هرکس که لایق دریافت جوایز باشد بتواند به آن دست پیدا کند. برای شخص من اهمیت ارائه کار با کیفیت و رضایت مخاطب مهمتر از دریافت جوایز است.

معظمی درباره احتمال استقبال مردمی از دو جشنواره فیلم و تئاتر فجر اضافه کرد: واقعیت امر سخت بتوان در این مورد نظری داد، اما از نظر من با توجه به شرایط یکسال گذشته و بیماری کرونا، حتی اگر این بیماری در لحظه از بین برود شاید یکسال طول بکشد که مردم به شرایط تازه عادت کنند و با خیال راحت به سالن سینما و یا تئاتر باز گردند. امیدوارم که این دو جشنواره به خوبی برگزار شوند اما بنا بر شرایط موجود بعید می دانم که با همان رونق همیشگی برگزار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انوش معظمی جشنواره تئاتر فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا انوش معظمی جشنواره تئاتر فجر جشنواره فیلم فجر تک تیرانداز دفاع مقدس تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی هاشم‌زاده هنرمند شیرازی که این سال‌ها آثارش در جشنواره‌های تئاتر کشور مورد استقبال قرار گرفته و جوایزی را کسب کرده‌است، پس از ۶۰ اجرا در شهر شیراز و کشور تونس، نمایش «اسب قاتلین» را فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران به صحنه می‌برد.

«اسب قاتلین» عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دست آورد و رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان را نیز از این جشنواره کسب کرد.

این نمایش نوشته رضا گشتاسب و کاری از گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز است که در فضایی اکسپرسیونیستی و با رگه‌هایی از تئاتر وحشت، فضایی وهم‌آلود را در برابر تماشاگران می‌گستراند.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی در این نمایش بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام، ماهان حسن‌زاده هستند.

اسامی سایر عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی این نمایش به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6057252 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» منتشر شد
  • «اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • سید موسوی
  • نمایشنامه‌های بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر خرمشهر مشخص شدند