Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت لاسلام سرلک، گفت: مردم ما شایسته خدمت هستند و مسئولان برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان باید برنامه ریزی داشته باشند و از ظرفیت های استان بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(8بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز با موضوع معارفه شهردار این شهرستان با گرامیداشت ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه برافراشته شدن پرچم اسلام خواهی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت رشید ایران به رهبری امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در بهمن ۵۷ در یک کلمه عَلَم اهل بیت(ع) برای همیشه تاریخ بر فراز کشورمان ایران اسلامی برافراشته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه الیگودرز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت: به لطف الهی همگی بتوانیم در راه نورانی امام و شهدا و در راه خدمت به انقلاب و مردم ثابت قدم باشیم.

 

وی ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان الیگودرز، بیان کرد: شهرستان الیگودرز ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی از جمله فرهنگ غنی، نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص، اصالت و نجابت مردمان خوب، آب و هوای مساعد، وسعت و جمعیت مطلوب دارد، مردم ما شایسته خدمت هستند که امیدواریم مسئولان با تعامل و هم اندیشی در راستای خدمت به مردم ‌ موفق باشند.

 

حجت الاسلام سرلک در ادامه افزود: جابجایی فرمانداران در سطح استان، آن هم در آستانه اتمام دولت برای مردم جای سؤال و ابهام دارد که امیدواریم مسئولان توضیح شفاف و صریح ارائه دهند.

 

امام جمعه الیگودرز بیان داشت: انتظار می رود، تکریم ارباب رجوع، زیباسازی فضای شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام و پرداخت معوقات کارگران اولویت برنامه های شهرداری باشد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمت به مردم مسئولان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  در این تجمع که امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: روسای اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی، انجمن‌های اسلامی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع‌های تجاری باید ضمن توجیه کسبه و انجام امور فرهنگی و تبلیغی، وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام دهند.

سردار حسن پور افزود: حجاب اسلامی که از ضروریات دین محسوب می‌شود مورد هجمه دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته و با برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت این موضوع هم اکنون چالشی برای جامعه و خانواده‌ها ایجاد کرده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه برخی مقوله حجاب را صرفا فرهنگی دانستند، ولی از انجام کار فرهنگی و تبلیغی هم دریغ کردند، گفت: در این رابطه کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب اسلامی فروردین امسال در جمع کارگزاران نظام زبان به گلایه گشودند و با صراحت کامل رعایت حجاب اسلامی بانوان را وظیفه شرعی و قانونی دانسته و از مسئولان خواستند که کم کاری‌ها را در این حوزه جبران کرده و جلوی توطئه دشمنان در کشف حجاب و بازگشت به وضعیت اسفناک دوران طاغوت را با جدیت بگیرند.

وی اضافه کرد: ما نیز در این تجمع عظیم بازاریان و آحاد مردم قاطعانه از همه مسئولان کشور و در همه سطوح می‌خواهیم با برنامه ریزی دقیق و با سرعت جلوی گسترش بی حجابی و بدپوششی را گرفته و با معدود افرادی که دستورات دشمن را اجرا می‌کنند و به صورت شبکه‌ای برای بی عفتی جامعه گام برمی دارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

سردار حسن پور افزود: بسیجیان اصناف نیز در قالب گروه‌های تذکر لسانی در تعامل با مسئولان امر، ائمه جماعت بازار، اتحادیه‌ها و مدیران صنفی به وظیفه خود در احیای فریضتین امر به معروف و نهی ازمنکر اقدام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • ۲ برابر کردن ظرفیت شبکه‌های برق شهری با تکنیکی نادر
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • پیروزی نهایی با مسلمین است + فیلم
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد