Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام اتفاقاتی نظیر فرمان امام (ره) برای شکستن حکومت نظامی، بازگشت ایشان به کشور پس از ۱۵ سال تبعید و سقوط رژیم منحوس پهلوی در ۲۲ بهمن که لیله القدر انقلاب بود، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جدیدی پیش روی مسلمانان جهان قرار داد، تصریح کرد: همه باید خدا را بابت انقلاب اسلامی شاکر باشیم؛ چرا که امروز انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی مقابل تمام زورگویان عالم ایستاده و با افتخار در این مسیر می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان از رسانه‌ها و رسانه ملی خواست که در دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و خدمات ۴۲ ساله‌ی انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون، ایران اسلامی بحران‌های زیادی را به خود دیده، ولی در تمام این ادوار و فتنه‌های گوناگونی که دشمنان برای این مردم و این کشور رقم زدند، ملت ایران با هوشیاری پشت سر امامین انقلاب حرکت کردند و با سلامت کامل از این فتنه‌ها عبور کردند، لذا باید همچنان مراقب باشیم تا انقلاب اسلامی ضربه نخورد.

وی تأکید کرد: مردم زحمت زیادی برای حفظ این انقلاب ارزشمند کشیده‌اند و در حال حاضر که دچار مشکلات اقتصادی زیادی هستند، وظیفه مسئولان است تا هرچه زودتر مشکلات مردم عزیز را حل کنند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این وظیفه‌ای بسیار مهم برای نسل حاضر است.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود، "دشمن‌شناسی" را وظیفه همه‌ی مردم دانست و گفت: باید "شیطان اکبر" را شناخته و در مسیر مقابله با آن گام برداریم؛ البته باید به این نکته هم توجه داشت که آمریکا، امروز دچار شکاف و نقار شده و حتی به ارزش‌های باطل خود نیز پایبند نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم از کسانی که همچنان به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده‌اند و به این رژیم جنایتکاری که حاج قاسم عزیز ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، دل بسته‌اند.

منبع: الف

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند 

به گزارش خبرنگار مهر،‌ آیت‌الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در پایان سال باید فعالیت‌های یک ساله دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شود تا عملکردها بر اساس ظرفیت‌ها استخراج و کمبودها جبران شود.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند، عنوان کرد: مدیران علاوه شناسایی توانمندی‌های بین‌دستگاهی باید ضعف‌های یکدیگر نیز را بشناسند و برای حل آن راهکار ارائه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ضمن بااهمیت خواندن انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی ابراز کرد: کارهای زیادی انجام می‌شود ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی بر ضرورت توجه و رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند؛ چراکه آیندگان در خصوص فعالیت‌های آنها قضاوت خواهند کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اسفندماه یادآور شد: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی با حشور مردم نتیجه دلخواه آنان رقم نخورد.

وی با بیان اینکه مردم غزه نماد مقاومت هستند، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد شهدا خردسالان کودکان و مادران هستند.

شهردار زنجان نیز در این جلسه به فرا رسیدن سال نو اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم بالایی از سیما و منظر متعلق به ادارات است دستور فرمایید سردر و دیوار ادارات آراسته شود تا جلوه زیبایی به شهر ببخشد.

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه در تأمین روشنایی شهر زنجان، برخی خیابان‌ها خاموش و برخی کم نور است، تصریح کرد: درخواست داریم تا در ایام نوروز روشنایی شهر در همه مناطق را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهیدان کریمی در حال اجرا است، عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده با همت و همکاری دستگاه‌های دیگر مشکلات این پروژه برطرف شود.

کد خبر 6057329

دیگر خبرها

  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • آرزوی آیت‌الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آرزوی آیت الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند 
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است
  • ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • سیدحسن خمینی: وقتی جامعه دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی است، بحث از اندیشه سیاسی بیهوده است/ یک راه بیشتر نیست و آن آشتی با مردم است