Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم آمادگی جسمانی هیئت نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری با کسب مدال‌های رنگارنگ در دو بخش بانوان و آقایان خوش درخشیده و قهرمان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این دوره مسابقات آمادگی جسمانی در بخش‌های طناب زنی، درازنشست و برپی برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برندگان این دوره از مسابقات کشوری آمادگی جسمانی به شرح زیر است:

در بخش آقایان:

بهزاد زادعلی اصغر در بخش طناب زنی با رکورد ۱۹۱ مقام سوم، محمد عبداللهی، جواد مسعودی و محمد هادی در بخش برپی با رکورد ۱۷ مقام اول، ناصر شهبازی زاده در بخش برپی، مهدی معصومی، علی بالش زاده و خسرو سلیمی نیا در بخش دراز نشست در رده‌های سنی مختلف مقام‌های اول و حمیدرضا میزان مقام سوم دراز نشست را کسب کردند.

در بخش بانوان:

شیرین معصومی طناب زنی با رکورد ۱۶۶ مقام اول، در بخش برپی لیلا حسن زاده و فاطمه فاضلی در رده‌های سنی مختلف مقام سوم، هدیه بیرامی مقام اول و هم‌چنین در بخش دراز نشست الهام برزگر با رکورد ۲۷ مقام اول، حکیمه رضایی ۲۶ مقام سوم کسب کردند.

در بخش تیمی مردان:

آذربایجان شرقی ۳۹ امتیاز مقام اول

خراسان شمالی ۱۶ امتیاز مقام دوم

یزد ۱۴ امتیاز مقام سوم

در بخش تیمی بانوان:

اصفهان ۳۲ امتیاز مقام اول

آذربایجان شرقی ۲۷ امتیاز مقام دوم

کرمان ۲۱ امتیاز مقام سوم

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کمیته‌های برتر هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام

علیرضا عزیزی رییس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام در این جلسه گفت: آمادگی جسمانی، مادر تمام رشته‌های ورزشی است و تمام رشته‌های ورزشی نیازمند استفاده از یک برنامه آمادگی جسمانی متناسب با رشته خود هستند.

وی گفت: برنامه ریزی لازم برای فعال کردن کمیته‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات در دستور کار سال آتی هیات خواهد بود.

وی با بیان این که هدف فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، دستیابی به جامعه‌ای سالم، فعال با آمادگی جسمانی مطلوب از طریق ارتقاء دانش و نگرش عامه مردم، نسبت به فواید فعالیت‌های بدنی و تقویت ورزش قهرمانی همراه با ایجاد بستر‌های نخبه‌پروری و تمرکز بر آموزش و استعدادیابی و تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و منش پهلوانی در بین جامعه آمادگی جسمانی است گفت: امیداریم در سال آینده بتوانیم به بهترین شکل و با قدرت بیشتری کار را پیش ببریم چرا که هیات در مسیر تثبیت قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات رئیسه و مسئولان کمیته‌های هیات آمادگی جسمانی و تندرستی، عملکرد خود در سال جاری و برنامه‌های مدنظر در سال ۱۴۰۳ را تشریح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آمادگی مراکز درمانی آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به شهروندان
  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برای احیای دریاچه ارومیه
  • تجلیل از کمیته‌های برتر هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • (ویدئو) آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • ببینید | تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • درخشش جودوکاران البرزی در رقابتهای نابینایان کشور
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی