Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:15:41 GMT

بستری ۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بوشهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۹۵۳

بستری ۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد دو مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر سه مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار ۳۱۵ بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا هفت ۸۵۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر بیمارستان بستری کرونا در استان بوشهر بخش های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بستری ۲کودک بر روی یک تخت در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: به کمک یک خیر مشکل کمبود فضای بیمارستانی کودکان رفع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سعید جاودان‌سیرت در جمع خبرنگاران در زمینه بستری 2کودک بر روی یک تخت در بیمارستان امام سجاد(ع) اظهار داشت: به کمک یک خیر نیکوکار عملیات اجرایی بخش کودک این بیمارستان کلنگ‌زنی شده و امید داریم با احداث این زیرساخت مهم زمینه بهبود خدمات درمانی به قشر آینده‌ساز در حوزه سلامت ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه همه مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد آموزشی درمانی هستند به همین علت بخشی از وظایف بر عهده دستیاران و دانشجویان پزشکی است، عنوان کرد: دانشیاران با گرفتن شرح حال بیمار نسبت به انجام خدمات درمانی اقدام می‌کنند و در صورت ابهام با پزشکان متخصص مشورت می‌کنند و در واقع بخشی از گلایه‌های بیماران و همراهان آنان مربوط به انتظارات غیرتخصصی است.

جاودان‌سیرت در پاسخ پرسش دیگر درباره فرسوده بودن برخی از تجهیزات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است که بخشی از این تجهیزات تعویض شود و البته از یک سال گذشته تاکنون 236, میلیارد تومان برای خرید بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده که بخشی از آن در همین بیمارستان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: به عنوان مثال هنگام قطع شدن سرم برخی افراد گلایه داشتند در صورتی که استفاده زیاد از این دارو، عوارض و آسیب‌هایی برای آنان دارد.

جاودان سیرت در پاسخ به گلایه کادر درمان درباره تعرفه‌ها تأکید کرد: امسال شیوه‌نامه پرداخت تعرفه تغییر کرد، همین امر باعث شد تا میزان دریافتی برخی از آنان به شدت کاهش یابد.

وی کمبود اعتبار را از مهمترین چالش‌های پیش روی بهبود دسترسی به امکانات بهداشت و درمان استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با اختصاص اعتبارات تصویب شده سفر دوم کهگیلویه و بویراحمد به مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان زمینه مرتفع شدن بخش قابل توجهی از نواقص موجود فراهم شود.

جاودان‌سیرت نامتناسب بودن زیرساخت‌های آموزشی استان برای تحصیل دو هزار و 700 دانشجوی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را از چالش‌های اساسی علوم پزشکی استان در این حوزه دانست و ادامه داد: هم اکنون دو دانشکده پرستاری و دندانپزشکی استان با پیشرفت خوب در دست اجرا هستند ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل این طرح‌ها زمینه رفع این کمبودها فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه برخی از بیمارستان‌های شهرهای کوچک بهمئی و باشت زیان‌ده هستند، تأکید کرد: با توجه به اینکه قسمت اعظم هزینه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از محل منابع مالی درآمدی مراکز درمانی دولتی تامین می شود گفت که این امر باعث شده در مواردی برای تامین حقوق و دستمزد کارکنان از بودجه طرح‌های عمرانی به صورت موقت برداشت شود.

جاودان سیرت تامین یک دستگاه بالگرد با مطالبه‌گری رسانه های ارتباط جمعی و تلاش مسئولان پس از دست رفتن بالگرد فوریت‌های پزشکی استان که زمستان امسال به ثمر رسید را یادآور شد، گفت: در صورت همدلی خبرنگاران و پیگیری مسئولان می‌توان گام به گام به بهبود شرایط حوزه سلامت به عنوان مهمترین نیاز بقای انسان نزدیک‌تر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پلنگ به یک دامدار در فومن
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • مقام امنیتی مشهور بستری شد + عکس | مشاور سیاسی رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش
  • فعالیت همه داروخانه‌های شبانه‌روزی در ایام نوروز/ تعطیلی بخش‌های بستری ممنوع می‌باشد
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه