Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش بخشی از اتفاقات رخ داده در تیم ملی و زمان کارلوس کی‌روش را افشا کرد و گفت: جواد خیابانی پیشنهاد داد کی‌روش را برکنار و مهاجرانی را سرمربی تیم ملی کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، مازیار ناظمی مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش در تازه‌ترین گفتگوی خود به ابعاد جدیدی از دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و از پیشنهاد جواد خیابانی مجری و گزارشگر ورزشی برای برکناری کی روش و انتخاب حشمت مهاجرانی به جای وی قبل از بازی با عمان پرده برداشت!

ناچار بودیم به کی‌روش باج بدهیم

ناظمی درباره اینکه آیا ما به کارلوس کی روش باج می‌دادیم؟ گفت: ما به کی روش باج می‌دادیم و ناچار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کی روش به شدت دوست داشت سیستم را دور بزند و در جام ملت‌های آسیا در امارات هم همین کار را کرد. رسانه‌ها به مسئولان فشار وارد و مارپیچ سکوت ایجاد می‌کنند. به همین خاطر به جای حل کردن مسئله، رفتارهایی مثل رفتار کی روش رشد می‌کند. تیم ملی با کی روش می‌رفت یک نتیجه‌ای می‌گرفت و برای گرفتن پاداش فشار می‌آوردند.

خطای مدیریتی وزیر در قبال کی‌روش

مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش تاکید کرد: از آن طرف ما هم رفتار حرفه‌ای بلد نبودیم. خاطرم هست ایشان (کی روش) در برنامه مرحوم شفیع حرفی زد. وزیر ورزش با من تماس گرفت و گفت ایشان را دعوت کنیم تا ببینمش. این خطای مدیریتی است. از آن به بعد رئیس فدراسیون دیگر برای کی روش اهمیتی نداشت. کی روش باهوش بود. او در همان جلسه با وزیر می‌گفت "به چشمان من نگاه کنید و اگر مرا نمی‌خواهید همین الان بگویید".

ناظمی درباره اینکه بعد از جدایی کی روش صحبت از گزینه‌هایی چون کلینزمان و زیدان را مطرح کرده بود، گفت: دروغی گفته نشده است.


کارلوس کی‌روش در حال هدایت تیم ملی ایران مقابل عمان

خیابانی گفت کی‌روش را برکنار کنید!

وی همچنین به پیشنهاد و درخواست عجیب جواد خیابانی در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و تصریح کرد: جواد خیابانی به من زنگ زد و گفت "به وزیر بگو کی روش را امشب برداریم و حشمت مهاجرانی را سرمربی تیم ملی کنیم. مهاجرانی در امارات مربیگری کرده و بازی تیم‌های عربی را هم می‌شناسد و بازی با عمان سرمربی باشد". کی روش برکنار نشد و تیم ملی بازی با عمان را برد ولی دعوا ادامه داشت.

داورزنی با ۴۰۰ هزار یورو در کیف به امارات رفت

ناظمی که با برنامه «فرمول یک» گفتگو می‌کرد، در ادامه به نحوه انتقال پاداش بردهای تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا به کشور امارات اشاره کرد و گفت: کی روش فشار می‌آورد پاداش‌ها را بیاورید. بنده خدا آقای داورزنی (معاون وقت وزیر ورزش و جوانان) با ۴۰۰ هزار یورو پول نقد در کیف در فرودگاه دبی نشسته بود تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد و چند ساعت معطل شد. همه اینها را به جان خریدیم و در نهایت تیم با آن وضعیت حذف شد.

تلاش برای ممنوع الخروجی استراماچونی!

مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش در ادامه به موضوع مهم دیگری درباره جدایی آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال اشاره کرد و گفت: شاید درباره این موضوع کمتر گفته باشم. برای استراماچونی داشتیم از مقام قضایی درخواست می‌کردیم ورودش را یک روز به تعویق اندازیم تا پولش را در ایران بدهیم.(منظور ناظمی احتمالاً تعویق در خروج استراماچونی از ایران بوده است). به شدت کار می‌شد که استراماچونی مربی موفقی است. او در چند بازی اول نتیجه نگرفت. فکر می‌کنید چه کسی باعث شد استراماچونی در استقلال بماند؟ خود آقای وزیر ورزش. شاید کانال‌های تحریم‌ها را هم برای دادن پول استراماچونی سوزاندیم.

تمام حیثیت کاری و مدیریتی را برای بازگشت استراماچونی گذاشتیم

ناظمی ادامه داد: ما مشکلی با استراماچونی نداشتیم. تمام حیثیت کاری و مدیریتی را گذاشتیم که ایشان برگردد. مشکلی با برانکو هم نداشتیم ولی اینها مربی حرفه‌ای هستند و یک جاهایی احساس می‌کنند چوب خطشان پر شده است.

واکنش به پرسپولیسی بودن وزیر ورزش

وی درباره پرسپولیسی بودن وزیر ورزش و اینکه این بحث از ویدئوی خود ناظمی شروع شد، گفت: هیچ شکلی ندارد که وزیر بخواهد سه سال یک تیم قهرمان شود و آن یکی نشود. به لحاظ مدیریتی هم عقل حکم می‌کند اگر سه سال یک تیم قهرمان شد، یک سال هم تیم دیگر بشود. نگاهی به عملکرد دو تیم بیاندازیم. هر دو تیم در این سال‌ها جزو سه تیم بالای جدول بوده‌اند. حالا پرسپولیس قهرمان شده و استقلال هم پایین نرفته و حداقل یک جام حذفی داشته است. قهرمانی هم فقط به یک تیم می‌رسد.

پیدا کردن رسید ۷۰۰ میلیونی یک بازیکن زیر کمد!

ناظمی تاکید کرد: از یک طرف اتفاق بزرگی رخ داده است. چرا به این نمی‌پردازیم که بعد از سال‌ها شعار، دو تیم دارند خصوصی می‌شوند. یک زمانی پول رانتی نفت وارد استقلال و پرسپولیس می‌شد و مدیران عامل آنها به اصطلاح می‌ترکاندند و قیمت بازیکنان را بالا می‌بردند. مُهر و چِک باشگاه دست آدم‌های بیرونی بود. نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی برای بازدید به یکی از این دو باشگاه رفتیم. زیر یکی از کمدها، برگه‌ای افتاده بود. در آن برگه بازیکن نوشته بود "بنده ۷۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌ام". این رسید پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی باشگاه به یک بازیکن بود.

قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را من منتشر کردم

مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در بخشی از صحبت‌هایش به بیرون دادن فایل صوتی جلسه علی دایی و علی پروین هم اشاره کرد و گفت: شما درباره این صحبت می‌کنید که چرا آن فایل بیرون آمد ولی چرا راجع به مفاهیمش صحبت نمی‌کنید؟ چرا مردم نباید بدانند؟ تمام قراردادهای پرسپولیس و استقلال را بنده به ایسنا و جاهای دیگر دادم کار کردند. چرا باید محرمانه باشد؟ آن زمان بازیکنان این تیم‌ها می‌گفتند آجیل شب عید هم نداریم. آیا این عوام‌فریبی نیست؟ آنها هم پول، هم آجیل و هم ماشین می‌گرفتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مازيار ناظمي فوتبال جواد خیابانی وزیر ورزش کی روش مدیر کل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد توسعه 6 میدان نفتی امضا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دلار با هدف افزایش تولید ۳۵۰ هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی امروز با حضور وزیر نفت امضا شد.

وزیر نفت امروز یکشنبه ٢٧ اسفند در آیین امضای قراردادهای بالادستی توسعه ۶ میدان نفتی تاکید کرد که اعتقاد ما به ساخت داخل است.

جواد اوجی با بیان اینکه علی رغم سختی‌هایی که در تجارت داشتیم اما با پیدا کردن بازارهای جدید هیچگونه وقفه‌ای در صادرات نفت اتفاق نیفتاد و هم در بحث تولید و هم صادرات نفت و میعانات توانستیم اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

ایسنا در گزارشی نوشت: وی افزود: نزدیک به ۱۳۰ پروژه نیمه تمام به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار را به اتمام رساندیم و ۵۰ پروژه جدید را نیز آغاز کردیم و به دنبال پروژه هایی رفتیم که دستاوردهای خوبی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ناترازی گاز اتفاقات خوبی رقم خورد و ظرفیت تولید بنزین نیز به ۱۱۵ میلیون لیتر رسید درحالی که این عدد ابتدای دولت ۹۷ میلیون لیتر بود.

به گفته وی در حوزه گازرسانی ۵۵۰۰ روستا و در ۴۰ شهر صنایع و نیروگاه‌های آن به شبکه گاز متصل شدند.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885111

دیگر خبرها

  • بوی خون از نطق ترامپ
  • منوچهر منطقی برکنار شد
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی
  • اسبقیان: نگران نباشید، مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس رفع می‌شود
  • قرارداد توسعه 6 میدان نفتی امضا شد
  • جدیدترین اظهارنظر معاون وزیر در خصوص سرخابی ها
  • امضای بزرگ‌ترین قرارداد‌های نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران
  • جواد زرینچه: داستان «پرویزخان» عین واقعیت است/ بدون بازی باشگاهی وارد تیم ملی شدم
  • ادامه جلسات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر