Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرهنگ موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) در خصوص روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) دیدار و هم اندیشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشستی که با حضور روسای کلانتری‌ها و مراکز پلیس راهور تهران بزرگ در سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد، تصریح کرد: امسال با توجه به تجربه موفق سال گذشته سازمان بهشت زهرا (س) پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و با همکاری فشرده‌ای که بین دو مجموعه پلیس راهور و بهشت زهرا (س) در سالهای اخیر تعریف شده است، در صدد ایجاد حداقل محدودیت‌ها با سطح بالای رضایتمندی شهروندان هستیم.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و مدیریت سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) به ویژه در سالهای اخیر در پنج شنبه و جمعه‌های پایان سال گفت: این هماهنگی‌ها و همدلی‌ها در نهایت به نفع شهروندان است و مدیریت بهشت زهرا (س) تسهیل تردد و دسترسی همراه با آرامش شهروندان را برای روزهای پایانی سال، هدف اصلی خود تعریف کرده است.

در ادامه سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) با اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) در سال‌های اخیر گفت: ما با تمام وجود به پلیس و زحمات این عزیزان اذعان داریم و می‌دانیم که همکاری با پلیس موجب خدمت صادقانه و کسب رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: تجربه موفق سال گذشته و اطلاع رسانی به موقع و همکاری گسترده و بی نظیر مردم در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ که در حافظه تاریخی بهشت زهرا (س) ثبت و ضبط شد، نشان داد که رفتار و عملکرد صادقانه با مردم حتماً پاسخ می‌دهد و شهروندان نیز در مواقعی که لازم است، همکاری می‌کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) مجهز شدن همه راه‌های ارتباطی در سازمان بهشت زهرا (س) به تابلوهای اطلاع‌رسانی، دوربین‌های مدار بسته هوشمند، و اهتمام ویژه در حوزه هوشمند سازی در سال‌های اخیر نشان از ضرورت دغدغه مندی مدیریت بهشت زهرا (س) در خصوص تدابیر ترافیکی در این محدوده حساس دارد.

وی با تاکید بر برگزاری این نشست در روزهای ابتدایی بهمن ماه به اهمیت موضوع برنامه ریزی و هم اندیشی در این خصوص پرداخت و از کار گروههای تخصصی خواست تا با تشکیل جلسات منظم به برنامه ریزی در این خصوص بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088137 برچسب‌ها بهشت زهرا پلیس راهور محدودیت کرونایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بهشت زهرا پلیس راهور محدودیت کرونایی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا روزهای پایانی سال سلام الله علیها پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال ونوروز دراستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز از امروز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۳ در تمام معابر درون شهری استان اصفهان ممنوع است.
سرهنگ علی اصغر زارع افزود: اعمال این محدودیت‌ها تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی گفت: این اقدامات بمنظور تسهیل عبور و مرور و ایجاد فضای امن و ایمن برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: با تعامل صورت گرفته با شهرداری اصفهان قرار شد تا هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی در راه‌ها و معابر درون‌شهری در ایام تعطیلات نوروز متوقف شود.

سرهنگ زارع همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر امکان تداوم بارش‌ها در ایام نوروز از مسافران و شهروندان استان خواست تا که احتیاط لازم را در تردد درون شهری بویژه در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها بعمل آورند.

وی همچنین با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهور در طرح نوروزی پلیس در کنار دیگر عوامل بحران در استان گفت: پلیس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های بهشت زهرا در سال آینده
  • (تصاویر) آسمان آبی تهران در روزهای پایانی سال
  • بهشت زهرا برای سال تحویل شبانه روزی شد
  • باز شدن در‌های بهشت زهرا از ساعت ۳ بامداد
  • آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس
  • درب‌های بهشت زهرا (س) برای سال تحویل به روی مردم باز است
  • درهای بهشت زهرا (س) در روز تحویل سال به روی مردم باز است
  • آسمان آبی تهران در روزهای پایانی سال
  • هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال ونوروز دراستان اصفهان