Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز  چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب، سلامت، راه، مسکن و اقتصاد دانش بنیان استان یزد که با حضور نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: برخی افراد ادعا می کنند که آب انتقالی به یزد در کشاورزی مصرف می‌شود این در حالی است که تا به حال حتی یک سند در این زمینه ارائه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از ابتدا قرار بود که ۴۰ درصد آب انتقالی به صنعت اختصاص پیدا کند ولی تنها ۵ درصد از این آب به صنعت اختصاص یافته و مابقی سهمیه صنعت نیز به صورت کامل برای شرب استفاده می‌شود.
استاندار یزد گفت: متاسفانه پشت تعرضاتی که به خط انتقال آب یزد صورت می‌گیرد، موضع‌گیری‌های خاص برخی افراد مشاهده می‌شود.
 معاون استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه یزد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد گفت: یزد می‌تواند پایلوت اقتصاد دانش‌بنیان کشور باشد.
اکرم فداکار افزود: این که اعتبارات حوزه اقتصاد دانش بنیان تماما ملی است به استان یزد اجازه نمی‌دهد که طرح ابداعی و جدیدی را به صورت مناسب شروع کند و همین موضوع مشکلات زیادی بوجود می‌آورد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به استان یزد ضمن شرکت در جلسات بررسی مشکلات استان به شهرستان مهریز سفر می کند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی یزد سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی محمدعلی طالبی سد زاینده رود وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی یزد وزارت جهاد کشاورزی یزد محمدعلی طالبی سد زاینده رود وزارت نیرو اخبار کنکور اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس از تلاش این معاونت برای توسعه سرمایه انسانی پارک در کنار آموزش نیروها و برگزاری رویدادهای فناوری در پارک خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ برنامه مستمر و رویداد در حوزه توسعه نوآوری در پارک فناوری پردیس انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مجتبی جباری پور با اشاره به برگزاری بیش از شش رویداد توانمندسازی با عنوان "صدف" در سال ۱۴۰۲ در این پارک گفت: این رویدادها به منظور افزایش توانمندی و مهارت افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با هدف اشتغال در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شده است.

وی افزود: بوت کمپ‌های تخصصی و مسابقات تخصصی فناوری نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت برای رشد و توسعه نوآوری است. در سال ۱۴۰۲، رویداد صدف جاب میت، بوت کمپ تخصصی مکانیک و المپیک فناوری در دو حوزه فناورانه هوش مصنوعی و امنیت سایبری برگزار شد. المپیک فناوری پارک فناوری پردیس نیز سال آینده در پنج حوزه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه‌نویسی، رباتیک و پهپاد برگزار می‌شود.

جباری پور با اشاره به ایجاد مرکز توسعه سرمایه انسانی در پارک فناوری پردیس، جذب و آموزش نیروی انسانی را دو هدف اصلی این مرکز نام برد و یاداور شد: برگزاری دو رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت حوزه سلامت و تجارت فناوری از دیگر فعالیت‌های این معاونت در سال جاری است. رویداد صنعت دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت و با حضور وزرای صمت و بهداشت و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد. 

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ۱۴۰۲ را از دیگر فعالیت‌های این معاونت عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۴۵۰ مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و... برگزار شد، ۲۰ رویداد جانبی با موضوعات مرتبط با فناوری و نوآوری اجرا شد که بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفری را در پی داشت.

جباری پور گفت: سیزدهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس نیز اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود که ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وی طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس، توسط مرکز توسعه تجارت را گامی موثر در ایجاد اعتماد برای مصرف کنندگان محصولات دانش بنیان برشمرد و افزود: این نشان در دو سطح تأیید کیفیت و تضمین کیفیت محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به توسعه بازار محصولات دانش بنیان کمک می‌کند. این نشان تاکنون به تعدادی از محصولات شرکت‌های عضو پارک اعطاء شده است.

جباری پور در خصوص فعالیت‌های شبکه فن بازار ملی ایران نیز گفت: برگزاری نشست‌های کارگزاران شبکه ملی فن بازار، آغاز به کار فن بازار منطقه‌ای تهران، عرضه ۹۷۴ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن‌بازار ملی ایران و تحقق بیش از هزار میلیارد تومان همرسانی ۱۴۰۲ توسط شبکه فن بازار ملی ایران از جمله فعالیت‌های این شبکه در سال ۱۴۰۲ بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور
  • نگاهی به گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی در سالی که گذشت/ گام‌های موثر این نهاد برای رفع نیازهای کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان
  • معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان
  • برنامه دولت برای رفع موانع ورود دانش‌بنیان‌ها به عرصه هوش مصنوعی
  • رئیسی: دولت برای رفع موانع ورود دانش‌بنیان‌ها به عرصه هوش مصنوعی برنامه دارد
  • رئیس جمهور: دولت برای رفع موانع ورود دانش‌بنیان‌ها به عرصه هوش مصنوعی برنامه دارد
  • بهاری‌فر: پوشش‌های جدید بیمه‌ای سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی را افزایش می‌دهد
  • رونمایی از سامانه ثبت معاملات خودرو در سکو‌های بخش خصوصی
  • پروبیوتیک گیاهی جایگزین قارچ‌کش شیمیایی شد
  • تولید کودهای قارچ کش ایرانی، دستاورد متخصصان حوزه کشاورزی