Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرد شدن هوا و پیش بینی‌های بارش باران و برف در استان اظهار کرد: با وجود اینکه مجموعه سلامت فارس برای موج چهارم کرونا ویروس در آمادگی کامل به سر می‌برند، ضروری است هم استانی‌ها با رعایت کردن بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی، ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان، مانند همیشه کادر درمان را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرما موج چهارم کرونا را طوفانی می‌کند، افزود: با توجه به خیز آهسته موارد ابتلاء به کرونا ویروس و روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی استان، نیاز مبرم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک احساس می‌شود تا بتوانیم با کمترین آسیب، موج چهارم کرونا را پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: انتظار می‌رود مردم فارس، برای استمرار وضعیت مناسب کرونا ویروس در استان، همانند گذشته به محدودیت‌های کرونایی و دستورات بهداشتی در برابر بیماری کووید ۱۹ احترام بگذارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در استان تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری و کاهش موارد ابتلاء به کرونا ویروس و در نتیجه کمک به مجموعه سلامت، باید برای گسترش و توسعه طرح شهید سلیمانی تلاش مضاعف کرد.

دکتر لطفی همچنین در این نشست وضعیت آمار مبتلایان به کرونا ویروس و جان باختگان این بیماری در شیراز و مناطق مختلف استان، روند انجام تست‌های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، تست‌های سریع، فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ را ارزیابی کرد.

او با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلاء به کرونا ویروس در برخی از شهرستان‌های استان، خواستار پیگیری برای شناسایی دلیل افزایش ابتلاء از سوی مسئولان دانشگاه شد تا با هماهنگی و همکاری مسؤولان و مدیران شهرستان، قطع زنجیره انتقال صورت گیرد.

کد خبر 5132310

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل موج چهارم کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هر گونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روزی است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع فرمام امام راحل مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران ثابت شد که ماهیت این سازمان وزین نظامی با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن، انقلابی ماندن، ایمان، ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‌ها صفات و ویژگی دستاوردی ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار نظام امروز است.

وی گفت: ارتش بار‌ها و بار‌ها در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن حفظ تمامیت اراضی و استقلال کشور با همراهی مردم عزیز، سپاه قهرمان، نیرو‌های مسلح، بسیج مخلص و با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امیر رضایی بیان کرد: امروز بیشینه و ارتباط درخشان دفاعی ارتش و نیرو‌های مسلح به بازندگی مقتدرانه و درون‌زای نظام اسلامی منتج شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مقابله شد که جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد افزود: آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در تجاوز آشکار دشمن غاصب صهیونیست به ثمر رسید و دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیرو‌های مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که دل دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مایوس کرد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهبادی و تاکنیکی زیرزمینی و صد‌ها دستاورد نوین دفاعی در زمین؛ هوا و فضا و بی‌شک در عرصه‌های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت زبون از نظام مردم شریف مردم ایران برداشته است.

امیر رضایی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است که نیروی زمینی با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی بخشی از عمر و زندگی خود را سپری کردند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجاهدت‌های همرزمان غیور ما در سپاه قهرمان، فراجای شجاع، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم عزیز ایران در حقیقت لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و ماندن برای رسیدن به اوج بالندگی است و جای خوشحالی است که ارتش ایران همسو با انجام وظایف خطیر؛ صیانت از کیان و تمامیت اراضی کشور در راستای رسالت مردمی بودن توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و مردم یاری در هنگام وقوع بحران‌ها و رخداد‌های ناگوار و پاکسازی میلیون‌ها زمین آلوده به مین در دوران دفاع مقدس، مبارزه با تهدید‌های زیستی کرونا، حضوری چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • آغاز طوفانی دختران پاروزن برای کسب سهمیه المپیک
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد