Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا پیرحسین‌لو روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خمین افزود: اطلاعات دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد و غیر تحت پوشش از سوی مدیران مدارس جمع‌آوری و تبلت، گوشی تلفن همراه و بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

او اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین، بسته تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» با هدف کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری‌های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی - تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثربخش بیرونی در امور آموزشی و پرورشی مدارس در خمین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آموزش و پرورش خمین دارای ۲۱۴ ملک است، ادامه داد: ۱۵ ملک از این تعداد سند تک برگی و کمتر از ۷۰ ملک سند دفترچه‌ای دارند.

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش پس از بازدید از مدارس حاشیه شهر و مناطق روستایی شهرستان، از وضعیت این مدارس نسبت به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر ابراز رضایت کرد.

پیرحسین‌لو با بیان اینکه در قالب طرح حامی از ظرفیت مدارس برخوردار برای رفع کمبود‌های مدارس کم برخوردار استفاده می‌شود، افزود: کلاس آمادگی کنکور برای تمام دانش‌آموزان مقطع دوازدهم به شکل رایگان در فضای مجازی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تعداد قبول شدگان در آزمون سراسری از این شهرستان در سال آینده ۲ برابر شود.

فرماندار خمین نیز با اشاره به اینکه فعالیت‌های فوق برنامه در مدارس باید براساس تشخیص معلمان، موافقت والدین دانش آموزان و درخواست دانش آموزان برگزار شود، گفت: این برنامه‌ها نباید اجباری شوند.

«احمد طهرانی» پیشرفت به سمت دولت الکترونیک را از مزایای شیوع بیماری کرونا دانست و افزود: آموزش در فضای مجازی شرایط سختی را برای معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان به ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی ایجاد کرده است.

او در خصوص چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: پخش سرود‌های انقلابی و برنامه‌هایی با موضوع انقلاب در شبکه شاد فرصت خوبی برای انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی است.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و و ۱۷ هزار و ۷۰۱ دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی ویروس کرونا آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان

ایسنا/یزد دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یک یزد، مبلغ ۳۲ میلیون تومان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردند.

در پی تداوم کمک مدارس استان یزد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مبلغ ۳۲ میلیون تومان از طرف دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد جهت آزادی ۱ زندانی غیر عمد اهدا شد.

«عصمت راغبیان هنزائی» مدیر این مدرسه دخترانه در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات پویش «سهم من صد» تصمیم گرفتیم تا گلریزانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برپا کنیم که با کمک های دانش آموزان و اولیای آنها مبلغ ۳۲ میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه یزد، مدارس استان به صورت ویژه ای در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت کرده و روز به روز به تعداد این مدارس افزوده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس