Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@05:54:10 GMT

هفتمین مبتلای کرونای انگلیسی در ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۹۹۸

هفتمین مبتلای کرونای انگلیسی در ایران کیست؟

وزیر بهداشت گفت: هفتمین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در کشور را دیروز در مسافری یافتیم که از هلند آمده و در یکی از استان‌های جنوبی مستقر است. خوشبختانه هیچ ردپایی از این ویروس در نزدیکان و افراد در تماس با او را نیافتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: هفتمین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در کشور را دیروز در مسافری یافتیم که از هلند آمده و در یکی از استان‌های جنوبی مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هیچ ردپایی از این ویروس در نزدیکان و افراد در تماس با او را نیافتیم.

تکمیل می شود...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

وی افزود: پس از تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر، سامح شکری با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است.

پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ایران بارها به رژیم صهیونیستی و حامیان او هشدار داده است که در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن منافع ایران، پاسخی فوری و سخت در انتظار اوست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی‌های دیپلماتیک خود با همتایانش از برخی کشورها این هشدار را داده است که در صورت تجاوز مجدد رژیم اسرائیل پاسخ ایران فوری، سخت و فراگیر خواهد بود.

ایران همچنین هشداری را به مقامات آمریکایی داده مبنی بر اینکه در صورت حمایت از رژیم صهیونیستی منافع این کشور در منطقه مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با سفرا و نمایندگان خارجی مقیم در تهران با اشاره به رایزنی‌های خود با وزرای خارجه منطقه گفت: ما به‌دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیستیم، تأکید کردیم که ما هرگز از توسعه تنش در منطقه استقبال نکرده‌ایم، لیکن هشدار دادیم چنانچه از فضا و یا سرزمین کشورهای موردنظر آمریکا برای دفاع و حمایت جانبدارانه از تل‌آویو استفاده کند، ناچاراً پایگاه نظامی آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانواکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیلکمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل: راهی جز پاسخ دادن به حمله ایران نداریم
  • وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است
  • ردپایی از کریم‌خان زند که نابود می‌شود / شاه پیش از فتح شیراز این‌جا حمام کرده بود (فیلم)
  • احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت
  • مالک کشتی اسراییلی توقیف شده در نزدیکی تنگه هرمز کیست؟ + عکس
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • روایت خبرنگار ارشد انگلیسی از اقدام هوشمندانه ایران در تنگه هرمز/ حمله موشکی ایران قریب الوقوع است
  • ایال اوفر میلیاردر اسرائیلی و مالک کشتی اسرائیلی توقیف شده کیست؟ | او چقدر ثروت دارد؟
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر