Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شمال اشترابه عکاس جوان مهابادی جزء ۹ عکاس برتر جشنواره دوسالانه بین المللی عکس GCCA۲۰۲۰ لندن شد.

او افزود: این عکاس در لیست کوتاه جشنواره در دسته آماتور پس از رای داوران برای کسب جایزه ۱۰ هزار دلاری رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت ادامه داد: این جشنواره توسط انجمن جهانی بتن و سیمان برگزار می‌شود و برای شرکت آن ۱۲ هزارو ۴۰۰ عکس از سراسر دنیا ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره دارای بخش‌های مختلف از جمله، طراحی شهری UrbanConcrete، زیرساخت oncreteInfrastructure، بتن در زندگی روزمره ConcreteInDailyLife،  بتن در فیلم ویدیویی ConcreteinLifeVideo بود که شرکت کنندگان می‌توانستند در این بخش‌ها شرکت کنند.

جوانبخت تصریح کرد: شمال اشترابه در بخش بتن در زندگی روزمره شرکت کرده است.

او اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، یادآوری و تجلیل از نقش حیاتی بتن در جهان، انعطاف پذیری، استحکام، دوام و پایداری آن است.

شمال اشترابه متولد ۱۳۷۵ دارای کارشناسی عمران و فارغ التحصیل رشته عکاسی از انجمن سینمای جوانان مهاباد است وی فعالیت کاری خود را از سال ۹۶ آغاز و در موضوعات عکاسی مستند و خیابانی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی اخبار فرهنگی جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی گفت: ۵۳۶ اثر از ده کشور جهان به دبیرخانه هجدهمین دوره این جشنواره ارسال شده و روند داوری‌ها ادامه دارد.

علیرضا نوروزی افزود: از این تعداد، ۴۱۶ مورد از پانزده استان کشور و ۱۲۰ اثر از نُه کشور‌ دیگر از  جمله ترکیه، آلمان، جمهوری آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

وی اضافه کرد: ۶۰ شاعر از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیرخانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: شاعرانی از آذربایجان‌شرقی، قم، مشهد، زنجان، تهران، اردبیل، همدان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، مازندران، گیلان و آذربایجان غربی در جشنواره امسال مشارکت دارند.

نوروزی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر خوانی در شهرستان‌های سلماس، چایپاره، نقده، خوی و میاندوآب و برگزاری محافل شعر در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، قزوین و کشور ترکیه تا آخر خردادماه ۱۴۰۳ و برگزاری مراسم شعرخوانی در کشور عراق در اربعین حسینی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره خواهد بود.

وی افزود: مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ۲۶ اردیبهشت ماه جاری در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

در راستای اجرای عدالت فرهنگی جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع)، تجلیل و قدردانی از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

هفدمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در میاندوآب و شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در چایپاره برگزار شد و امسال نیز میزبانی به سلماس واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • هشدار یک سازمان بین‌المللی درباره بدترین گرسنگی جهان در نوار غزه