Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:23:38 GMT

جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۱۶۳

جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با رئیس مرکز بسیج رسانه ملی و شورای بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب، نقش رسانه را در مدیریت جامعه جهانی نقشی راهبردی عنوان کرد و افزود: جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است و جهان استکبار به دنبال مدیریت اندیشه و معماری ادراک عمومی از طریق رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در محاسبه قدرت، نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر و اثرگذارتر است و باید بازکاوی و محاسبات نوین از جایگاه رسانه‌ای داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت ایجاد جبهه مقاومت رسانه‌ای گفت: رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز بوشهر از پیشگامان جهاد و مقاومت رسانه‌ای است و عملکرد آن در ترویج فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، عملکردی خوب، جهادی و اثرگذار بوده و هست.

رئیس مرکز بسیج رسانه هم از حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی به عنوان اهداف بسیج رسانه ملی نام برد و گفت: مرکز بسیج رسانه ملی در همه عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی و بصیرت افزایی است و تاکنون آثار فاخری را تولید و از شبکه‌های سراسری و استانی پخش کرده است.

دکتر محمد مهدی رحمتی با قدردانی از همدلی و از هم افزایی موجود در صدا و سیمای مرکز بوشهر این مرکز را نماد یک مرکز بسیجی موفق در سطح رسانه ملی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید

نقش صدا و سیما در انقلاب اسلامی کلیدی و ماندگار است
نقش رسانه در قدرت از فناوری نظامی بالاتر است

در این دیدار، سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش سالانه ۳۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی در گستری استانی، ملی و فراملی، با موضوع بسیج به عنوان برنامه‌های بسیج محور این مرکز نام برد.

همچنین در مراسم جداگانه‌ای با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ودکتر رحمتی، رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، از خدمات برادر بسیجی حسین حجری قدردانی و برادر بسیجی رضا چشم به عنوان مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ رسانه جهان استکبار جبهه مقاومت صدا و سیما رسانه ملی صدا و سیمای مرکز بوشهر مرکز بسیج رسانه بسیج رسانه ملی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر محمدرضا عباسی درخصوص اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افزود: از ابتدای اجرای طرح (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) تا کنون، ۲ هزار و ۵۸۷ بازدید بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی از سوی گروه‌های نظارتی در سطح استان انجام شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۹۲۰ راس گوسفند و بز و ۱۶۰ راس گاو، گوساله و شتر در کشتارگاه‌های دام و ۸۷۹ هزار و ۸۱۸ قطعه طیور تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار و روانه بازار مصرف شده‌اند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر گفت: از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون ۱۶۰ مورد غیر بهداشتی ثبت، ۳ هزار و ۱۱۵ کیلوگرم فرآورده ضبط و یک هزار و ۲۹ کیلوگرم فرآورده خام پروتئینی غیر بهداشتی معدوم‌سازی شده و ۱۴ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • (ویدیو) رهبر انقلاب: درگیری‌های امروز جهان، رسانه‌ای است
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ششم فروردین
  • اردی جهادی دانشجویان بسیجی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • فیلم| تخلیه یک مرکز خرید در سن‌پترزبورگ به دلیل خطر وجود بمب
  • تشکیل پرونده قضایی در غرق ۲ مسافر در ساحل بوشهر