Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان در حالی شکل گرفته است که همچنان انتقادهایی که شورای عالی سیاست‌گذاری وارد بود، وجود دارد؛ به نحوی که وجود اشخاص حقیقی در کنار اشخاص حقوقی از همین حالا بر اختلافات درون‌جبهه‌ای دامن زده است.

مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره این موضوع گفت: «من چندروز پیش خدمت آقای هادی خامنه‌ای بودم و نظرش را درباره شورای جدید اصلاح‌طلبان جویا شدم؛ وی به شدت با نهاد اجماع‌ساز مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آنچه در شورای عالی سیاست‌گذاری شکل گرفت، تصریح کرد: «وقتی یک عده خاص در شورای عالی حضور داشتند و عده بسیاری حضور نداشتند، شورای عالی به محمل پارتی‌بازی باندبازی تبدیل شد و کاملا به نهادی غیردموکراتیک تبدیل شد. شخصیت‌هایی که از حضور در شورای عالی بازمانده بودند هم از بخشی از اصلاح‌طلبان انشعاب کردند.

آیتی که با مثلث‌آنلاین گفتگو می‌کرد، ادامه داد: آنچه نتیجه تصممی شورای سیاست‌گذاری رانتی بود، شورای شهر فعلی و مجلس دهم بود که هیچ نتیجه مثبتی نداشت. این کارنامه ضعیف باعث شد حیثیت اصلاح‌طلبان لطمه ببیند. این همه خرابی و نابسمانی که ناشی از عملکرد لیست امید مجلس دهم، شورای شهر پنجم و دولت یازدهم و دوازدهم به وجود آمد، نتیجه تصمیم شورای عالی بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: آقای خاتمی هم اشتباه بزرگی کرد که آبروی خود را پشت این شورا گذاشت. او نباید دخالت می‌کرد و باید می‌گذاشت که خود احزاب حاضر در شواری عالی تصمیم بگیرند. ما باور داریم همه این خرابی‌ها ناشی عملکرد آقای موسوی‌لاری است و او مسئول لطمه‌ای است که به اصلاحات وارد شد و باید پاسخگو باشد.

وی درباره نهاد تازه تأسیس اصلاح‌طلبان هم تصریح کرد: مطمئن باشید همین مشکلات در نهاد اجماع‌ساز جدید هم رخ می‌دهد. این نهاد یک آش شعله‌قلم‌کار است که هیچ سنخیتی با اصول دموکراتیک ندارد و باعث تشدید شکاف‌ها، انشعاب‌ها و گلایه‌مندی‌ها می‌شود.

آیتی ادامه داد: با این روند تردیدی نیست که جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و انتخابات شوراها شکست می‌خورد. شکست حتمی است و متأسفانه آقایان شکست قریب‌الوقوع را نمی‌بینند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی مانند همه انسان‌های روی کره زمین تحت تأثیر مشاوران و اطرافیانش قرار می‌گیرد. او مشاورانی دارد که راست و نادرست را با هم به او می‌گوید.

وی اشاره‌ای هم به احتمال کاندیداتوری حسن خمینی کرد و اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دیگر این است که گویا نامزدی آقای حسن خمینی جدی شده است. باور کنید که نامزد شدن آقای خمینی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات اصلاحات در طول تاریخ حیاتشان است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسن خمینی جام نیوز اصلاح طلبان فعال سیاسی اصلاح طلب اصلاح طلبان شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر انقلاب، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟