Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:13:17 GMT

لزوم اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۲۴۸

لزوم اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد علیزاده در دیدار با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پروش اظهار کرد: قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال می‌شود

وی افزود: ایلام یکی از استان‌های محروم و مرزی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی ایفا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان ایلام در دفاع از مرزهای کشور نقش بسیار ممتازی برخوردار بوده‌اند لذا توجه به رفاه معلمان و دانش آموزان استان امری بسیار ضروری است.

وی افزود: تجهیز و توسعه درمانگاه نگاه‌ای ایلام و شهرستان در شهر به عنوان تنها درمانگاه‌های فرهنگیان استان و راه اندازی کلینیک تخصصی برای ارائه بهتر خدمات درمانی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

علیزاده گفت: باتوجه به موقعیت شهرستان دهلران، راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در شهرستان برای پذیرش راهیان نور سراسر کشور و استفاده دانش آموزان استان باید مورد توج قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان افزود: مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان بابت کمک هزینه ازدواج و مهدکودک‌ها و پرسنلی و غیرپرسنلی، اضافه کاری اداری و تدریس، بدهی ناشی از احکام صادره دیوان عدالت و سایر احکام قضایی، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ مطالبات و معلمین اعزام به خارج از سنوات گذشته از مهمترین مشکلات در استان ایلام است.

کد خبر 5132042

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام رتبه بندی معلمان ایلام مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رضامراد صحرایی در دیدار با مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان، ضمن تبریک آغاز سال جدید و عید سعید فطر، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت منزلت، معیشت و خلق ثروت برای معلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخشی از منزلت معلمان در گرو معیشت آنان بوده و تقویت معیشت توسط شما مستلزم خلق ثروت برای آن‌هاست و صندوق نقش مهم و جدی در این زمینه دارد.

اعتماد فرهنگیان به صندوق را بازگردانید

صحرایی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های ما اعتماد معلمان به صندوق ذخیره است، اعتمادسازی و اعتمادآفرینی در فرهنگیان را از وظایف ارکان تصمیم گیری و مدیریتی صندوق برشمرد و گفت: انتظار می‌رود این اعتماد به جامعه فرهنگیان بازگردد چراکه آنها سرمایه گذار هستند و مجموعه صندوق امانت دار آنان محسوب می‌شوند و باید رضایت فرهنگیان عزیز جلب شود.

وی تصریح کرد رضایت معلمان، پیشرفت جامعه را به دنبال خواهد داشت و صندوق در این زمینه باید نقش آفرینی کند.

وزیر آموزش و پرورش، اهتمام به افزایش بهره وری و تحول در همه ارکان و بخش‌های صندوق را ضروری دانست و افزود: به گونه‌ای عمل نمائید که کارهای آموزش و پرورش به صندوق سپرده شود.

۷۳۳۰ هنرستان کشور می‌تواند واحد تولیدی صندوق باشد

صحرایی با اشاره به وجود ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای فعالیت‌های صندوق ذخیره ادامه داد: بیش از ٧ هزار و ٣٠٠ هنرستان می‌تواند واحد تولیدی برای صندوق باشد و در این مسیر بهره مندی از ظرفیت‌ها بسیار مهم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از صندوق انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم و صندوق ذخیره فرهنگیان برنامه خودش را در زمان کوتاهی اعلام کند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای کامل طرح ارزش مالکانه تاکید کرد: باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود و موضوع سهام مالکانه را دنبال می‌کنیم.

احیای بانک سرمایه با جدیت دنبال شود

صحرایی با تاکید بر احیای بانک سرمایه و ایجاد تغییر و تحول اساسی در فعالیت‌ها و عملکرد بانک افزود: بانک سرمایه همچنان بحران‌ها و چالش‌هایی دارد که باید رفع شود.

صحرایی با تاکید بر پرهیز از سیاست زدگی در آموزش و پرورش و صندوق ذخیره، در مورد روند انتصابات گفت: انتصاب سیاسی نداشته باشیم و افراد پاک دست، متعهد و متخصص به کار گرفته شوند و کوچک‌ترین فساد در صندوق قابل قبول نیست.

صحرایی ضمن تاکید بر سودآوری واقعی و شفاف در صندوق گفت: شرکت زیان ده نباید در صندوق داشته باشیم.

در این دیدار محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در سخنانی ضمن تبریک به وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال جدید و عید سعید فطر، از حمایت‌ها و هدایت‌های صحرایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان تقدیر و گزارش کوتاهی از اقدامات و عملکرد صندوق در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه نمود.

مدیرعامل صندوق ذخیره توجه به معیشت فرهنگیان را اولویت مهم صندوق برشمرد و گفت: ساخت مسکن ویژه فرهنگیان به عنوان یکی از مطالبات و خواسته‌های این قشر فرهیخته به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سید عبدالمجید فرجی رئیس هیأت مدیره صندوق نیز در این دیدار با قدردانی از رئیس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد خلق ارزش افزوده و سود پایدار برای معلمان از اهداف اصلی صندوق در سال ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • اخذ دفاع و توضیح از ۱۵۳ مدیر مستنکف در اجرای قانون جوانی جمعیت
  • ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی از دانشگاه‌های کشور در رتبه‌بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی به عنوان معیار جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم
  • ایران قعر جدول جذابیتِ شغلی!