Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد افزود: از ۲۰۰ واحد مسکونی قابل بهره‌برداری، ۱۵۲ واحد برای خانوار‌های نیازمند روستایی و ۴۸ واحد دیگر نیز برای خانوار‌های شهری نیازمند استان ساخته‌شده است.

او بابیان اینکه برای ساخت واحد‌های یادشده، ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این اعتبارات از منابع مختلف این نهاد، کمک‌های مردمی و منابع دولتی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با یادآوری اینکه ۵۵۰ نفر نیازمند خراسان شمالی با واگذاری این واحد‌ها دارای سرپناه مناسب و مقام می‌شوند، افزود : بیشترین واحد‌های مسکونی در شهرستان شیروان افتتاح می‌شود.

او اضافه کرد: از مجموع واحد‌های واگذارشده ۴۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان شیروان و لو جلی، ۴۲ واحد مسکونی در بجنورد، ۳۱ واحد مسکونی در شهرستان مرزی رازوجرگلان و بقیه واحد‌ها نیز در شهرستان‌های فاروج، اسفراین و مانه و سملقان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او همچنین از افتتاح پروژه ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان اسفراین در ایام‌الله دهه فجر خبر داد که پنج میلیارد تومان مورد برای آن هزینه شده است و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی افتتاح واحد مسکونی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید حسین محمدی افزود: آسفالت ۴ رشته راه روستا‌های ازگم، بالا بَلگور، کما و زیمسار و ۵۳ واحد مسکونی ارزان قیمت روستائی درمراسمی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه‌سرا اضافه کرد: ۵۳ خانوار روستایی این شهرستان صاحب خانه شدند.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ، در مجموع ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی و آورده خانوار‌ها هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا