Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال همیشه در گروه‌های سخت خوب عمل کرده است چند سال پیش هم گروه استقلال گروه آسانی نبود، اما دیدیم که صعود کرد.

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ این مسابقات اظهار داشت: استقلال واقعا در گروه سختی قرار گرفته است و همه تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند از مدعیان صعود به مرحله بعد هستند و این کار را برای استقلال سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: الدحیل یکی از دو تیم برتر لیگ ستارگان قطر است و مهمترین حریف استقلال در این گروه است البته الاهلی هم همیشه از مدعیان قهرمانی در عربستان است و بازی با تیم‌های عربستانی همیشه برای نمایندگان ما سخت بوده است.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: به نظرم استقلال با این نفراتی که دارد مدعی اول صعود به مرحله بعد است واقعا خط حمله استقلال یکی از بهترین خطوط در لیگ قهرمانان آسیا است، فقط استقلال نیاز به تقویت بازیکن دارد و باید حتما یک پلی‌میکر به این تیم اضافه شود.

نوری در پایان گفت: استقلال همیشه در گروه‌های سخت خوب عمل کرده است چند سال پیش هم گروه استقلال گروه آسانی نبود اما دیدیم که صعود کرد، گروه مرگ همیشه برای استقلال خوش‌یمن بوده است و قطعا استقلال با تکیه بر بازیکنانی که دارد می‌تواند از این گروه صعود کند و به مراحل بعدی مسابقات راه یابد.

بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد/ پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال در گروه مرگ

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ قهرمانان آسیا محمد نوری گروه مرگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا محمد نوری گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا گروه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود