Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت در حال برگزاری است؛ اعضای دانشجویی این شورا شامل، دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل است که برای یک سال به عنوان شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت در حال برگزاری است؛ انتظار می‌رفت انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت بهداشت به بهترین شکل برگزار شود؛ اما درعمل این دوره از انتخابات با تخلفات مختلفی همراه بوده، به‌ طوری‌ که شاید سلامت این دوره از انتخابات نیز با علامت سوال همراه شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصلی‌ترین تخلف صورت‌ گرفته در این دوره از انتخابات مربوط به اعلام لیست نهایی کاندیداها ست، چراکه باید اسامی کاندیداها ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات دردسترس افرادی که حق رای دارند، قرار بگیرد و باتوجه به اینکه سه‌ روز زمان برای اعتراض به لیست اولیه کاندیداها تعیین شده، بعد از آن لیست نهایی کاندیداها یک هفته قبل از انتخابات منتشر شود؛ اتفاقی که عملا در این دوره رخ نداد و لیست نهایی تنها دو روز مانده به انتخابات اعلام شد.

موضوع دیگر نحوه رد ‌صلاحیت برخی از کاندیداهاست. به‌عبارت دیگر، به‌ رغم رد صلاحیت برخی از کاندیداهای این دوره، اما هیچگاه این مساله به‌ صورت رسمی به این افراد ابلاغ نشد و صرفا این مساله با یک تماس تلفنی آن‌ هم تنها یک روز قبل از برگزاری انتخابات به اطلاع آنها رسیده؛ مساله‌ای که عملا امکان اعتراض به رد صلاحیت‌شان را از آنها سلب کرده است.

تخلف مشهود دیگر این دوره آن است که روند تایید یا رد کاندیداها باید سه ‌روز قبل از زمان برگزاری انتخابات، به اتمام رسیده و برهمین اساس باید روزهای اولیه بهمن‌ماه اسامی نهایی کاندیداها از سوی مسئولان مربوطه وزارت بهداشت منتشر می‌شد.

اما درعمل اولین لیست روز دوشنبه منتشر شد و کمتر از ۲۴ ساعت مانده به برگزاری انتخابات، لیست جدید دیگری توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود که درمقایسه با لیست اول، در آن اسامی برخی کاندیداها حذف شده است! اما هیچ دلیل موجهی ازسوی مسئولان این وزارتخانه برای رد صلاحیت برخی از نامزدها نه‌ تنها به دانشگاه‌ها، بلکه به خود دانشجویان نیز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی تازه های نشریات وزارت بهداشت کمیته ناظر بر نشریات برگزاری انتخابات ناظر بر نشریات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان