Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان کاشان از قلع و قمع دو باب ویلای غیرمجاز در محدوده تپه‌های سیلک کاشان به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، روح‌الله دهقانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ادامه اجرای احکام قطعی رفع آثار تخلف در عرصه محوطه سیلک، پایگاه میراث فرهنگی سیلک با همکاری اداره اجرای احکام شهرداری امروز طی عملیات اجرایی اقدام به قلع و‌ قمع دو باب ویلا به مساحت یک هزار و 500 متربع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دو بابا ویلا طی پنج سال گذشته به طور غیرقانونی در عرصه محوطه سیلک ایجاد شده بودند، افزود: طی یک سال گذشته 16 فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه یک سیلک صورت گرفته که از این تعداد هشت مورد به دستور دادستانی و با پشتیبانی نیروی انتظامی توسط پایگاه میراث فرهنگی سیلک و اداره اجرای احکام شهرداری مرکزی کاشان انجام شده و هشت مورد دیگر نیز توسط خود مالکان و متصرفان رفع آثار شده است.

9 دستگاه ویلای غیرمجاز در استان مازندران تخریب شددادگستری استان مرکزی با ساخت غیرمجاز ویلاهای لاکچری برخورد قاطع می‌کند800 باغ و ویلای غیرمجاز در کرمانشاه تخریب شد

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان ابراز داشت: پایگاه میراث فرهنگی سیلک، دادستانی شهرستان و شهرداری شهرستان کاشان از تمامی شهروندان کاشانی تقاضامند است تا جهت هرگونه عملیات عمرانی یا خرید و فروش در محدوده عرصه و حریم سیلک به آدرس پایگاه میراث فرهنگی سیلک، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمونین، کوچه ذوالفقار دهم مراجعه کرده تا از پیشامد هرگونه مشکل در آینده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تمامی افراد در برابر قانون برابر هستند، گفت: ساخت و ساز غیرمجاز می‌تواند دارای تبعات مختلفی باشد و بر همین اساس باید با متخلفان آن برخورد شود چراکه در این ساخت و سازها ضوابط استاندارد رعایت نمی‌شود و تبعاتی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پایش محدوده سد کارده در روزهای اخیر انجام شد و تعدادی موتورتلمبه غیرمجاز برداشت آب نیز کشف شد.

محمدعلی نعمت نژاد افزود:  هم اینک میزان ذخیره آب موجود در سد کارده سه و ۹ دهم میلیون متر مکعب است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۶ و هفت دهم میلیون متر مکعب بود.

نعمت نژاد ادامه داد: در مجموع هم اینک حدود هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر ماه تا کنون نسبت به میانگین درازمدت حدود ۳۰ درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته ایم.

نعمت نژاد افزود: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی