Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم : سمیه شهبازیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح ملی شهر فعال(شفا)، از جمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سامانه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های متفاوت در راستای توسعه ورزش همگانی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: منطقه آزاد قشم در میان هفت منطقه آزاد کشور با توجه به مولفه های اساسی شهر دوستدار ورزش با اجرای برنامه های ورزشی مختلف عنوان شهر پیشرو در طرح ملی شهر فعال در ورزش های همگانی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی برای تمام سنین، خصوصاً برای اقشاری مانند بانوان، سالمندان و کودکان که به دلیل سبک زندگی فرصت فعالیت ورزشی را مثل سال‌های گذشته ندارند و بیشتر در معرض کم‌تحرکی هستند مؤثر خواهد بود.
به گفته شهبازیان؛ شهرهای فعال، یک منبع سرمایه گذاری در توسعه هرچه بیشتر سرمایه های زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی هستند و اثر این شهرها بر ابعاد گوناگون زندگی شهری بسیار ملموس است و به آسانی نمی توانند آنها را نادیده گرفت.
وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت توسعه ورزش همگانی در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ورزش را در برنامه روزانه مردم به عنوان یک فرهنگ وارد کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که سطح سلامت و فرهنگ جامعه ارتقاء خواهد یافت.

۴۶

کد خبر 1480410

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه