Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان این که بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی استادان و کارکنان‌ دانشگاه آزاد اسلامی بوده و دغدغه همکاران باید با سهولت تأمین شود، ادامه داد: فرآیند بیمه تکمیلی در مراحل نهایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: چارت سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی در ایستگاه آخر قرار گرفته و به‌زودی به استان‌ها اعلام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به‌منظور تمرکززدایی برخی از تصمیم‌های سازمان مرکزی به استان‌ها واگذار شده است، اظهار کرد: برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی همه بخش‌ها باید مجدانه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند انعکاس‌دهنده واقعیت‌های واحدها و مراکز باشد و در تصمیم‌های مدیران نقش ارزنده و واقعی‌تری خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرچند با تنگناهایی مواجه است؛ اما تلاش می‌کنیم رفاه کارکنان و استادان مورد لطمه واقع نشود.

فداکار بیان کرد: مدیران واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید از دارایی‌ها و سرمایه‌های این مجموعه نگهداری کنند و اجازه ندهند مورد تعرض  و تعدی قرار بگیرد.

وی متذکر شد: در حوزه سرمایه‌گذاری از تجارب و ظرفیت‌های نیروی انسانی درون مجموعه و خارج از آن باید استفاده کرد و روند سرمایه‌گذاری باید مطابق با نیازهای بازار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دولت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی بدهی دارد، تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا پایان سال مطالبات بازنشستگی کارکنان و استادان را پرداخت کند.

فداکار تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ سرمایه و دارایی یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است و واحدها می‌توانند با تبدیل به احسن بخشی از دارایی‌ها آنها را مولد کنند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1088142 برچسب‌ها محمدمهدی فداکار بیمه تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بدهی دولت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدمهدی فداکار بیمه تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بدهی دولت دانشگاه آزاد اسلامی بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین مصوبه ای که روز گذشته ساعت 19 وزارت اقتصاد و دارایی امضا کرده است 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به صورت کنسرسیوم بانکی شامل 4 بانک ( شهر، ملت، تجارت و صادرات) واگذار می شود. در این بین سهم بانک شهر از سایرین بیشتر خواهد بود. این بانک قرار است 40 درصد سهام سرخ ها را بخرد.

البته امروز خبری منتشر شده که دو بانک دیگر هم قرار است به خریداران اضافه شود اما تا شب گذشته مصوبه وزارت اقتصاد به خرید 4 بانک بوده است.

همچنین باشگاه استقلال هم قرار است به کنسرسیوم پتروشیمی های زیر مجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس واگذار شود. البته خود مجموعه اصلی قرار است 5 درصد سهام را در اختیار بگیرد و به همین دلیل در فضای مجازی شایعه شده این شرکت فقط 30 میلیارد تومان می تواند در بحث مسئولیت های اجتماعی هزینه کند اما سایر سهام به شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ واگذار می شود. به این ترتیب شایعات در مورد این موضوع که پتروشیمی خلیج فارس فقط قرار است 30 میلیارد برای باشگاه استقلال هزینه کند درست نیست.

در دو روز گذشته که این موضوع به قطعیت رسیده در فضای رسانه ای و مجازی فضای دو قطبی بین هواداران استقلال و پرسپولیس شکل گرفته و این بار برخی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند که در بحث واگذاری سرخابی ها تبعیض  صورت گرفته است. آنها معتقدند که بانک های خریدار پرسپولیس خیلی هم شرایط خوبی ندارند که در این بین گفته می شود وضعیت بانک شهر از بقیه بدتر است اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که وضعیت هیچ یک از بانک های خریدار پرسپولیس رو به ورشکستگی نیست و البته اعداد و ارقام درآمدهای این بانک ها مواردی نیست که عموم مردم از آن باخبر باشند.نکته مهم دیگر اینکه وقتی بانک شهر 40 درصد سهام پرسپولیس را خریداری کند دیگر نیازی نیست باشگاه پرسپولیس بدهی 150 میلیارد تومانی را به این بانک پرداخت کند و در واقع این بدهی به صورت اتوماتیک صفر خواهد شد.

امروز 29 فروردین قرار است و هر یک از خریداران دو باشگاه مدارک خود را تحویل می دهند و روز شنبه هفته آینده نیز کارگروه تایید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی این مدارک را مورد بررسی قرار می دهد. اگر مشکلی از بابت مدارک نباشد با طی شدن این روند روز چهارم اردیبهشت این واگذاری ها نهایی می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند مدارک تفکیک مالکیتی خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است