Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مشاور نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ثبت سفارش حدود 1400 کامیون خبر داد گفت: از دو هفته آینده پس از اسقاط کامیون های فرسوده، فرآیند ترخیص آغاز خواهد شد.

صدرالله بمانا در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت واردات کامیون های دست دوم اروپایی عنوان کرد: خودروها اکنون در مرحله اسقاط است و بانک مرکزی نیز ثبت سفارشات را تائید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: امیدوارم اسقاط در این یکی دو هفته آینده انجام شود که پس از آن ما اجازه ترخیص کامیون ها را خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بانک مرکزی ارز کامیون های وارداتی دست دوم را تخصیص داد

 

با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار کامیون وارد کشور شده است، گفت: نزدیک به 1400 خودرو ثبت سفارش شده و مابقی آن نیز در حال ثبت سفارش است.

بمانا اضافه کرد: مسائل ارزی به تائید، بانک مرکزی رسیده است به شرط اینکه واردکننده اثبات کند که منشا ارز، از خارج است.

وی با تاکید به اینکه ما 80 درصد خودروهای فرسوده را با تولید داخل نوسازی انجام خواهیم داد، بیان  کرد: برای این کار امتیازات خوبی در نظر گرفته شده است؛ برای مثال در یکی از طرح های نوسازی ما 50 درصد یارانه، 30 درصد تسهیلات و تنها 20 درصد آورد متقاضی است.

اکرم فیض آبادی خبرنگار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترخیص کامیون کامیون های دست دوم وارداتی ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه هفته آینده و بارندگی در مناطق مختلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسین سلطانی کارشناس هواشناسی استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، افزود: از فردا پنجشنبه شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می‌شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و با ورود سامانه جدید از یکشنبه هفته آینده، هوای زنجان بارانی خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می‌یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای 23 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 6 درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: در شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 6 و 11 درجه، ابهر هفت و 13 درجه، خرمدره 6 و 13 درجه، آب‌بر 14 و 22 درجه، خدابنده چهار و 9 درجه، سلطانیه پنج و 9 درجه و ماهنشان هشت و 15 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز