Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:19:10 GMT

۳۵ پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۴۰۲

۳۵ پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی تشکیل شد

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از تشکیل ۳۵ پرونده قاچاق روغن خوراکی در استان خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت ۸۸۴ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدحسین اشرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه تغییر یا افزایش قیمت اقلام اساسی از قبیل روغن خوراکی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و در اختیار اصناف قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: افرادی که اقدام به فروش سهمیه روغن خوراکی مردم به اتباع خارجی یا در قالب خودرو‌های ترانزیتی اقدام به خروج روغن می‌کنند هشدار می‌دهیم این کار تخلف است و ضرر و زیانی که از این بابت متوجه مردم می‌شود، مسئولیت قانونی دارد و شعب تعزیرات با این افراد برخورد جدی خواهند داشت.

محموله قاچاق روغن‌های صنعتی در مشهد کشف و ضبط شددپوی 400هزار تن روغن خام در بنادر/ سیف: روغن کم نداریم، تقاضای کاذب زیاد شده است2000تن روغن خوراکی در بازار استان بوشهر عرضه می‌شودچه کسانی روغن های دولتی گرفتند؟ + سند

وی تأکید کرد: به واحد‌های صنفی عمده‌فروش و خرده‌فروش نیز هشدار می‌دهیم از هرگونه اقدامی که متضمن فروش اجباری کالا باشد خوددداری کنند. 

اشرفی بیان کرد: فروشندگان حق فروش اجباری اجناس یا کالا به مشتری را ندارند و در صورت دریافت گزارش تخلف با فروشنده برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 35 پرونده مربوط به قاچاق روغن خوراکی در استان تشکیل شده که اغلب آن‌ها در بازارچه ماهیرود و در مسیر انتقال به کشور افغانستان کشف و ضبط شده است و متخلفان به پرداخت 884 میلیون و 614 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند. 

انتهای پیام/ 251/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی روغن خوراکی قاچاق روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

شاهی گفت: مأموران نیروی انتظامی تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه