Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو، از بررسی و تصویب استاندارد کیفیت توان الکتریکی دستگاه‌های استخراج رمز ارز در نشست کمیته تصویب استانداردهای صنعت برق ایران خبر داد.

 عبدالصاحب ارجمند، مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو با اشاره به برگزاری نشست کمیته تصویب استانداردهای صنعت برق ایران به ریاست معاون برق و انرژی و حضور مدیر کل دفتر تدوین استانداردهای ملی سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: در این نشست، برنامه‌ریزی لازم در خصوص توسعه و ارتقای سطح استانداردهای صنعت برق انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش روزافزون دستگاه‌های استخراج رمز ارز و فناوری اینگونه تجهیزات که به‌طور معمول به فناوری تولید بیت کوین شناخته می‌شوند، هیئت وزیران در جلسه ششم مرداد سال 98، سازمان ملی استاندارد ایران را موظف کرد که با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و ارتباطات و فناوری اطلاعات، برچسب انرژی و استانداردهای کیفیت توان تجهیزات فرآورده‌های پردازش رمزنگاری شده رمز ارزها (ماینینگ) را تدوین و ابلاغ کند.

ارجمند گفت: در این نشست مقرر شد سازمان ملی استاندارد در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را به عنوان استاندارد ملی تصویب و در سایت آن سازمان قرار دهد؛ استاندارد «مصرف و برچسب انرژی دستگاه‌های استخراج رمز ارز» نیز با همکاری وزارت نیرو و سازمان ملی استاندارد تدوین و با شماره ملی 22800 در شهریور ماه سال جاری در سایت سازمان ملی استاندارد قرار گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به مصوبات سیزدهم مرداد 98 و 15 تیر امسال هیئت وزیران، رعایت استانداردهای مزبور برای تمامی دستگاه‌ها و مزارع استخراج رمز ارز الزامی است.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد تصویب استاندارد استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد

ژانگ جون، نماینده چین در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت خواستار افزایش تلاش «کشور‌های دارای نفوذ» برای برقراری آتش‌بس در غزه شد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید هرگونه طرح حمله به شهر رفح را کنار بگذارد.

به گزارش الجزیره، نماینده چین به ممانعت صهیونیست‌ها در رسیدن کمک‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: «اسرائیل باید از قطعنامه شورای امنیت پیروی کرده و گذرگاه‌ها را برای کمک‌های بیشتر به غزه باز کند». 

در این جلسه که به درخواست الجزایر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار شده، نماینده روسیه نیز در اظهارات مشابهی از تصویب قطعنامه مذکور حمایت کرد و خواستار تسهیل ورود کمک‌ها به نوار غزه شد. 

فلسطینی‌ها به دنبال به رسمیت شناختن بین المللی کشور خود در مرز‌های ۱۹۶۷ و پیوستن به سازمان ملل به عنوان یک کشور عضو کامل هستند. با این حال تحلیلگران انتظار دارند آمریکا امروز قطعنامه پیشنهادی الجزایر را وتو کند.

قطعنامه شورای امنیت برای تصویب شدن نیاز به دست کم ۹ رای موافق دارد و نباید توسط ۵ عضو دائم (چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آمریکا) وتو شود. در صورت تصویب شدن، این قطعنامه به مجمع عمومی سازمان ملل خواهد رفت که ۱۹۳ عضو دارد و در آن جا فلسطین باید دو سوم آرای کشور‌ها را به دست بیاورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۵۰ میلیونی خریداران پژو پارس به‌خاطر دعوای ایرانخودرو و سازمان استاندارد
  • تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر