Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ضمن تشکر از مجموعه تلاش‌ها و خدمات این نهاد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خدمات با ارزش و بی نظیری در سطح ملی و استان ایلام ارائه داده است که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که استان ایلام در بحث بلایا و حوادث طبیعی یک استان خاص است، گفت: این مهم اهتمام ویژه نهاد توانمندی چون هلال احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی را می‌طلبد که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام اربعین را یک رخداد کم نظیر در جهان، کشور و استان عنوان کرد و بیان کرد: در کشور کنگره اربعین از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار است و در این میان ایلام و مرز مهران نقش کلیدی در این موضوع بسیار مهم دارد.

وی در ادامه گفت: در این زمینه و در سال ۹۷ بیش از ۴.۷ میلیون نفر چیزی بیش از ۶۵ درصد زوار از مرز مهران تردد داشته‌اند.

سلیمانی دشتکی نقش و جایگاه هلال احمر در اربعین را ویژه و خاص عنوان کرد و افزود: امروز در بحث کرونا نیز هلال احمر پیشتاز بوده و در طرح شهید سلیمانی که مهمترین راهبرد ما در پیشگیری و مبارزه با کرونا ست نقش این نهاد به همراه بسیج و سپاه پررنگ است.

هلال احمر رفیق روزهای سخت استان

وی در ادامه گفت: در این طرح همزمان سه مقوله مهم شامل قرنطینه کردن بیماران، شناسایی افرادی که با فرد مبتلا ارتباط داشته‌اند و قرنطینه نمودن آنها و انجام تست کرونا به طور کامل انجام می‌شود که این رویکرد می‌تواند نقش اساسی در مهار این بیماری داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه گفت: در آبان ماه و در برخی روزها بستری‌ها بیش از ۴۰۰ نفر رسید اما امروز با اقدامات انجام شده به زیر ۵۰ نفر رسیده و تعداد فوتی‌ها هم بسیار کاهش یافته و این حاصل همراهی و همکاری مردم و پای کار بودن مسئولان در گیر در کار از جمله هلال احمر بوده است.

وی با عنوان این مطلب که در این زمینه کمک‌های بسیار خوبی در این ایام توسط هلال احمر به ویژه در تهیه کپسول اکسیژن صورت گرفته، اضافه کرد: همچنین این نهاد در تهیه بسته‌های معیشتی و حمایتی، کمک‌های مومنانه و کارهای داوطلبانه در کمک به افراد ضعیف و آسیب پذیر جامعه در این شرایط سخت موفق عمل کرده است.

سلیمانی دشتکی در پایان هلال احمر را رفیق روزهای سخت استان خواند و گفت: لازم است از تمام تلاش‌های مجموعه هلال احمر استان به ویژه حوزه داوطلبان که فرهنگ زیبای کمک به همنوع در روزهای سخت را به نمایش گذاشته، تشکر داشته باشیم.

کد خبر 5132356

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات داوطلبان هلال احمر ماندگار است

دریافت 11 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6064360

دیگر خبرها

  • اقدامات داوطلبان هلال احمر ماندگار است
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!