Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:20:09 GMT

گروگانگیری در تگزاس با ۲ کشته پایان یافت +عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۴۹۸

گروگانگیری در تگزاس با ۲ کشته پایان یافت +عکس

پلیس شهر «آستین» در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد، به دنبال یک حادثه گروگانگیری در یک مرکز درمانی کودکان که به مدت شش ساعت به طول انجامید، دو نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، پلیس شهر آستین در ایالت تگزاس سه‌شنبه شب (بامداد امروز به وقت تهران) از یک حادثه گروگانگیری در یک مرکز درمانی کودکان خبر داده است که به دنبال آن، ۲ دو نفر کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته وبگاه «دیلی میل»، این حادثه که به مدت شش ساعت به طول انجامیده در مرکز شهر آستین رخ داد و سه‌شنبه شب اجساد دو نفر در داخل این مرکز درمانی کشف شد.

گزارش‌هایی حاکی است که یک فرد با سلاح خود وارد این مرکز درمانی شده و تعداد نامشخصی از افراد را به گروگان گرفته است.

فرد مظنون این حادثه هنوز شناسایی نشده، اما طبق مذاکراتی که پلیس محلی با وی داشته، گفته شده که این فرد یک پزشک بوده است.

سرانجام، پلیس شهر آستین با اعزام یک ربات به داخل این مرکز، قبل از اینکه تیم ضربت وارد عمل شود، یکی از قربانیان این حادثه را کشف کرد.

پلیس گفته، تیم ضربت یکی از قربانیانی که از ابتدای حادثه در ساختمان بوده و یک قربانی دیگر که هنوز جان نداده بوده را کشف کرده است.

هنوز تأیید نشده که آیا فرد مسلح مظنون، یکی از آن دو نفری بوده که کشته شده‌اند یا خیر.

پلیس شهر آستین بعد از دریافت تماسی در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر در محل حادثه حاضر شد و مذاکرات میان گروگانگیر و مأموران پلیس تا ساعت ۱۱ شب ادامه پیدا کرد.

برخی شاهدان حاضر در محل حادثه به شبکه خبری «فاکس ۷» گفته‌اند که همه افراد حاضر در مرکز درمانی گروگان گرفته شدند، اما فرد مظنون ۳ نفر را فوراً آزاد کرد. 

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی گروگانگیری پلیس آمریکا ایالت تگزاس مرکز درمانی شهر آستین پلیس شهر دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند