Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توقیف فیلم «غیبت موجه» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازیگر اصلی آن واکنش نشان داد.

به گزارش برنا، شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مانع حضور فیلم «غیبت موجه» در جشنواره فیلم فجر شد.

به گزارش روابط عمومی این فیلم،در حالیکه قرار بود متفاوت ترین فیلم عباس رافعی در جشنواری سی و نهم رونمایی شود با تصمیم شورای پروانه نمایش غیبت موجه جدیدترین فیلم عباس رافعی توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میتراحجار بازیگر اصلی فیلم غیبت موجه در یاداشتی تند به توقیف غیبت موجه واکنش نشان داد و نوشت:

متاسفانه فیلم غیبت‌موجه به دلایلی ناموجه توقیف شد!

این که فیلمی به دلیل نمایش دادن واقعیت‌های جاری در سطح جامعه، امکان نمایش را از دست بدهد هم تعجب آور است و هم تاسف آور .

تاسف آور ازاین بابت که هر فیلم حاصل دسترنج عده زیادی از افرادی‌‌ست که حتی خواندن اسامی‌شان را در پایان‌بندی فیلم کار سختی به نظر می‌رسد، حال آنکه دو سه نفر که در طی سال در پشت میز‌هایشان نشسته‌اند، با چنین تصمیمی تلاش آن عده را به سادگی دور می‌ریزند.

تعجب‌آور ازین حیث که به ما آموخته‌اند هنرمند باید از جامعه جلوتر و آینه تمام نمای جامعه باشد و رسالت هنر عیان‌کردن معضلات جامعه هست و اصولا به زبان‌آوردن حرف‌هایی که دیگران یا شجاعت بیانش را ندارند یا ترجیح می‌دهند چشم فروبندند و از کنارش به سادگی بگذرند.

همه ما می‌دانیم که برای ساختن جامعه‌سالم نیاز به تحلیل و تعمق در معضلات هست و با پاک کردن صورت مساله گره از مشکلات باز نمی‌شود.

چه بهتر که با نگاه تحلیلی این رویداد باورپذیر شود و شخصی که خطایی مرتکب شده در پایان بفهمد که در پاسخ کدامین مشکل شخصیتی‌اش این اتفاق افتاده ...اما ظاهرا ما را به واپس گرایی وامی‌دارند چراکه “خانه از پای بست ویران است.”

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میترا حجار عباس رافعی غیبت موجه میتراحجار غیبت موجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه دست پیدا کند که یک اشتباه فردی با انگیزه‌های بازگشت تیم پورموسوی که برای بقا می جنگند، کار دست این تیم داد و طی دو دقیقه برتری دو گله به راحتی از دست رفت.

در این بین اما مصاف برابر استقلال خوزستان مصادف شد با ششمین گل فصل برای بازیکن نوظهور فوتبال ایران که شمشمین گل فصل خود را ثبت کرد و در کنار زنده روح قرار گرفت که تا هفته بیست و چهارم بهترین گلزن سرمه‌ای پوشان بود. 

تا پیش از مصاف برابر استقلال خوزستان سحرخیزان در کنار تورس 5 گله قرار داشت که حالا در روزی که تورس ستاره اسپانیایی گل گهر محروم بود و زنده‌روح هم پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب برگردد، 6 گله شد. 

البته این تعداد گل برای مهاجمی که در بیشترین بازی های فصل در ترکیب ثابت بوده آمار قابل توجهی به شمار نمی‌رود، اما می‌تواند شروع خوبی برای یک مهاجم جوان باشد که تازه راهش را در لیگ برتر آغاز کرده و مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد.

سحرخیزان برای ثبت این گل از پاس دقیق و تماشایی یامگا که مدافعین حریف را کنار زد، نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با سنگربان استقلال خوزستان با یک بغل پای دقیق گل اول مسابقه را ثبت کرد. در ادامه قائم اسلامی خواه هم گل دوم تیمش را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد، اما ظرف دو دقیقه همه چیز از بین رفت.

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند