Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز نشریه بیلد آلمان خبری عجیب و شوکه کننده ای را منتشر کرد.

هانسی فلیک سرمربی آلمانی و موفق بایرن مونیخ که همراه با این تیم موفق به کسب پنج جام شد، ممکن است در پایان فصل از جمع باواریایی ها جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، هانسی فلیک سرمربی 55 ساله بایرن مونیخ که تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد، احتمالاً در تابستان 2021 از هدایت باواریایی ها کناره گیری کند و این موضوع دلایل مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل جدایی احتمالی هانسی فلیک به کارل هاینتس رومنیگه باز می گردد. رومنیگه در پایان فصل جاری بازنشسته می شود و بدین ترتیب هانسی فلیک یکی از بزرگترین حامیان خود در باشگاه که همواره با او در تماس است و از نظر نقطه نظرات و طرز تفکر به او نزدیک است را از دست می دهد. فلیک نمی داند شرایط کاری اش در بایرن مونیخ پس از جدایی کارل هاینتس رومنیگه چگونه خواهد بود.

دلیل دیگر این کناره گیری احتمالی را می توان در اختلاف و تنش بین حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک دانست. اولی هونس که عامل اصلی هدایت فلیک پس از جدایی نیکو کواچ در فصل گذشته بود، دیگر سمتی در کارهای روزمره بایرن مونیخ ندارد. صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ در حال حاضر اصلی ترین شخص در مسائل فنی باشگاه است و این دو نفر بر سر تیاگو دانتاش هم اختلاف دارند. جایی که هانسی فلیک خواهان ماندن او در بایرن مونیخ است، اما صالح حمیدزیچ به او اعتقادی ندارد.

حال باید دید هانسی فلیک که با آمادنش به بایرن، این تیم را متحول کرده است از بایرن مونیخ جدا خواهد شد یا اینکه این خبر بیلد شایعه ای بیش نبوده است.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت لحظه به لحظه تا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا / گزارش زنده کاریکاتور بلژیکی ها برای بیرانوند/ بیرانوند غول شد آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟