Web Analytics Made Easy - Statcounter



قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 انجام شد و استقلال حریفان خود را در این رقابت ها شناخت.

به گزارش ورزش سه ، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ها نیز حریفان خود را در این رقابت ها شناختند که طی آن استقلال در گروه C این مسابقات، با تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمود فکری که ابتدا قرار بود در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات بروند، پس از حذف نماینده تاجیکستان به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی شدند که در نهایت آنها باید با تیم های قدرتمندی دیدار کنند.

الدحیل که به عنوان تیم اول گروه C انتخاب شد، هم اکنون در جدول لیگ ستارگان قطر در رده دوم حضور دارد. آنها که علی کریمی را در اختیار دارند، باید در رقابت های جام جهانی باشگاه ها نیز حضور پیدا کنند. الدحیل سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرد.

الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیگر حریفان آبی پوشان خواهند بود. قرعه ای تکراری و بجا مانده از فصل گذشته لیگ قهرمانان که باز هم برای استقلال تکرار شد. الاهلی که این فصل از رقابت های لیگ عربستان را بسیار خوب آغاز کرد و در یک مقطع در صورت پیروزی بر حریف خود، می توانست صدر جدول لیگ عربستان را از الهلال بگیرد، چند وقتی است دچار افت شده و اکنون در رده سوم جای دارد هر چند اختلاف آنها با الهلال صدرنشین فقط یک امتیاز است. آنها فصل گذشته در لیگ عربستان سوم شدند.

الشرطه نیز که سال گذشته با استقلال در یک گروه قرار داشت، هم اکنون با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ عراق حضور دارد و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین نیروی هوایی اختلاف دارد و در 10 بازی گذشته خود نیز متحمل شکست نشده است.

به هر حال چیزی که مشخص است، استقلال باز هم در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و محمود فکری باید از اکنون به فکر حضور قدرتمند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد. رقابت با الدحیلی که به تازگی بازیکنان جدید و توانمندی زیادی را جذب کرده و الاهلی که به فکر جذب مهاجمین گران قیمت است، آسان نخواهد بود.

ملاقات شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس در آسیا

با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده با تیم خود برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ورزش سه ، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 در شرایطی در حال انجام است که یکی از قرعه‌های جذاب آن تقابل پرسپولیس و الریان قطر است.

پرسپولیس که در فصل 2020 موفق به صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا شده، در دیدار نهایی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی ناکام ماند و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا بار دیگر دستش از جام کوتاه بماند.

اکنون در فصل جدید این رقابت‌ها، پرسپولیس که در سید اول مسابقات قرار دارد، در گروه E حاضر شده است و در کنار خود الریان قطر، گوا هند و برنده (الوحده امارات - الزورا عراق) مصاف خواهد داد.

نکته جالب توجه تقابل پرسپولیس و شجاع خلیل زاده در مرحله گروهی این مسابقات خواهد بود. شجاع خلیل زاده، مدافع محبوب و تاثیرگذار پرسپولیس که در پایان مرحله نیمه نهایی به شکلی جنجالی از جمع سرخپوشان جدا شده بود و راهی الریان قطر شد، اکنون سرنوشت او را به تقابلی اجباری مقابل شاگردان یحیی گل محمدی فرستاده است.

خلیل زاده سابقه تقابل با پرسپولیس با پیراهن تیم‌های تراکتور، سپاهان و مس کرمان را در کارنامه دارد و این تقابل بین المللی اما می‌تواند از بالاترین جذابیت برخوردار باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از فردا ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۳ قایق در این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در پاریس آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ: جمعه ۱ فروردین: حمیدرضا رضوانی تکنفره سنگین وزن مردان در گروه دوم مقدماتی_ با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق _ ساعت (۴:۳۰) فاطمه مجلل تکنفره سنگین‌وزن بانوان در گروه سوم مقدماتی با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان ساعت (۴:۴۰) مهسا جاور و زینب نوروزی دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از ویتنام، هند، هنگ‌کنگ و کره ساعت (۵:۳۰)   دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز