Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ممکن است از سناتور‌های جمهوریخواهی که به استیضاح او و محکوم شدنش در سنا رای مثبت بدهند، انتقام بگیرد.

به گزارش ایسنا، این پیام از طرف "براین جک"، مدیر سیاسی سابق ترامپ در کاخ سفید منتقل شد و نشان میدهد سناتور‌های جمهوریخواهی که بر محکومیت او در استیضاح تاکید کنند، این کار را با علم بر این میکنند که ترامپ ممکن است در انتخابات میان دوره آتی در ۲۰۲۲ علیه آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین جک در صحبت‌هایش به استیضاح اشاره‌ای نداشت، اما میخواست به این سناتور‌ها تاکید کند که ترامپ همچنان یک جمهوریخواه است و از دید بسیاری، هنوز رهبر حزبش به شمار می‌رود.

سناتور کوین کرمر، جمهوریخواه اهل داکوتای شمالی گفت: این رئیس جمهور میخواست که من و شمار دیگری از سناتور‌ها بدانند که او یک جمهوریخواه است و نمیخواهد که یک حزب سوم تاسیس کند و هر آنچه او در آینده در فضای سیاسی انجام دهد به عنوان یک جمهوریخواه است و اینکه حزب جمهوریخواه هنوز به اتفاق آراء حامی این رئیس جمهور است.

از عصر دوشنبه، جمهوریخواهان سنا علنا درباره دومین دادگاه استیضاح ترامپ بحث و رایزنی میکنند که چطور باید از این رئیس جمهور سابق دفاع کرد و آیا اصلا باید چنین کاری انجام شود یا خیر.

دادگاه سنا همچنین مشخص میکند که سناتور‌های جمهوریخواه پس از پایان کار ترامپ تا چه حد به او وفادار می‌مانند و اینکه میزان نفوذ او در میان جمهوریخواهان چقدر است. در حالیکه انتظار می‌رود اکثر سناتور‌های جمهوریخواه به محکومیت او رای مثبت ندهند، تقریبا هیچکس از سخنرانی جنجالی او در ششم ژانویه که به حمله مرگبار به کنگره و مرگ پنج تن منجر شد، دفاع نکرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترامپ جمهوری خواهان سنا استیضاح استیضاح ترامپ دونالد ترامپ آمریکا صراط سناتور های جمهوریخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا