Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا به همت کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي روستاي ده ايرج شهرستان زرند از همسر و مادر شهید مهدیزاده تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا به همت کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي روستاي ده ايرج شهرستان زرند به این جایگاه ادای احترام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این برنامه از سری برنامه های سه شنبه های تکریم است که امروز (۸ بهمن) با حضور نماینده ای از ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با دیدار با حاجیه کبری عسکری، مادر شهید ماشاءالله مهدیزاده و همسر شهید علی مهدیزاده و نیز با غبارروبی گلزار مطهر شهدای روستا و قبور مادران شهدا انجام شد.

 

 

شهید ماشاءالله مهدیزاده فرزند علی متولد 1359 است که در سال 1381 در سانحه غدیر به شهادت رسید؛ پدر این شهید والامقام علی مهدیزاده فرزند حسین است که در سال  1335 به دنیا آمد و در  سال 1366 حین مأموریت در جبهه به شهادت رسید.

 

 

شهیدِ غدیر روستای ده ایرج برادرزاده و همنام عموی شهید خود ماشاءالله مهدیزاده است که در سال 1337 به دنیا آمد و در سال 1359 در مهاباد کردستان طی درگیری با منافقین به شهادت رسید؛ وی اولین شهید شهرستان زرند است.

 

 

در ادامه این دیدارها با پدر شهید غلامعلی سلطانی هم دیداری انجام شد؛ غلامعلی سلطانی در سال 1347به دنیا آمد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

 


به گفته علی بلوچ اربابی، مدیرکانون مسجد، روستای ده ایرج ۴ شهید و یک جانباز متوفی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم شهرستان زرند شهادت رسید شهرستان زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام بهرامی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران افزود.هر شهرستان باید با محوریت شهدای روحانی شهر خود یادواره برگزار کند.

وی تصریح کرد: این کنگره با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده‌ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها تأکید و اظهار کرد: هر شهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

وی در پایان با بیان اینکه نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا یک تکلیف است.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند