Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برای سال ۲۰۲۱ در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

 قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 از ساعت 16:30 به وقت کوالالامپور (12 به وقت تهران) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا و به صورت آنلاین آغاز شد.

لیگ قهرمانان این فصل با حضور 40 تیم در 10 گروه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تیم پرسپولیس، تراکتور و استقلال به ترتیب به‌عنوان قهرمان لیگ، قهرمان جام حذفی و تیم دوم لیگ نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند. فوتبال ایران یک سهمیه هم در پلی‌آف خواهد داشت که تیم فولاد به‌عنوان تیم سوم لیگ پا به این مرحله می‌گذارد و باید با العین امارات روبه‌رو شود که در صورت عبور از این مرحله، وارد این دوره از مسابقات خواهد شد.

نمایندگان کشورمان پس از انجام قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها، حریفان خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شناختند.

منطقه غرب

گروه A: الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات، استقلال تاجیکستان و برنده پلی‌آف یک غرب (الغرافه قطر - ای جی ام کی ازبکستان)

گروه B: الشارجه امارات، تراکتور ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی‌آف 2 غرب (الوحده عربستان - نیروی هوایی عراق)

گروه C: الدحیل قطر، الاهلی عربستان، استقلال ایران و الشرطه عراق

گروه D: السد قطر، النصر عربستان، الوحدات اردن و برنده پلی‌آف 3 غرب (فولاد ایران - العین امارات)

گروه E: پرسپولیس ایران، الریان قطر، گوای هند و برنده پلی‌آف 4 غرب (الوحده امارات - الزورای عراق)

از نکات جالب توجه قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌توان به رویارویی پرسپولیس با الریان قطر تیمی که شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد، اشاره کرد. استقلال نیز که با قرعه تقریباً دشواری مواجه شده است، مصافی با علی کریمی و یارانش در الدحیل خواهد داشت. کریمی نیز در ابتدای فصل جاری از استقلال جدا و راهی لیگ قطر شد.

منطقه شرق

گروه F: بی جی پاتوم یونایتد تایلند، اولسان هیوندای کره جنوبی، ویتل ویتنام، برنده پلی‌آف یک شرق (اف سی بیجینگ - برنده دیدار بریزبین رور استرالیا - کایا اف سی ایلیولو فیلیپین)

گروه G: جیانگ سوی چین، ناگویا گرامپوس ژاپن، جوهور دارالتعظیم مالزی و برنده پلی‌آف 3 شرق (پوهانگ استیلرز کره جنوبی - راتچابوری تایلند)

گروه H: جونبوک موتورز کره جنوبی، گامبا اوزاکای ژاپن، تامپینس روورز سنگاپور و اف سیدنی استرالیا

گروه I: کاوازاکی فرونتال ژاپن، گوانگژو اورگرانده چین، یونایتد سیتی فیلیپین و برنده پلی‌آف 4 شرق (دائه‌جوی کره جنوبی - چیانگ رای یونایتد تایلند)

گروه J: شاندونگ لیونگ چین، پورت اف سی تایلند، کیتچی هنگ‌کنگ و برنده پلی‌آف 2 شرق (سرزو اوزاکای ژاپن - برنده دیدار ملبورن سیتی استرالیا - شان یونایتد میانمار)/ تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برنده پلی آف کره جنوبی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال