Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال ایران در چند ماه آینده روزهای شلوغی خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) قرعه‌کشی شد و تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد حریفان خود را شناختند. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این رقابت‌ها، فوتبال ایران در چند ماه آینده روز‌های شلوغی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، روز یکم اسفند برگزار می‌شود و اردوی تیم ملی فوتبال هم روز بیست و هشتم اسفند آغاز خواهد شد و در این مدت ۴ هفته‌ای احتمالا سازمان لیگ ۳ هفته از مسابقات نیم فصل دوم را برگزار خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که خبری از تعطیلات نیم‌فصل هم نباشد. البته شاید در نهایت سازمان لیگ قید برگزاری بازی‌ها را بلافاصله پس از پایان نیم فصل اول بزند و شاید در همان تعطلات عید شاهد تعطیلات نیم فصل اول مسابقات باشیم.

دهم فروردین سال آینده ملی‌پوشان فوتبال ایران با تیم کامبوج بازی خواهند کرد و یکی دو روز پس از این بازی به کشور بازمی‌گردند. از طرف دیگر تیم فولاد در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا روز هجدهم فروردین با تیم العین بازی می‌کند و قرار است مرحله گروهی این رقابت‌ها هم به صورت متمرکز از تاریخ بیست و پنجم فروردین آغاز شود و تا دهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. به نظر می‌اید در این بین سازمان لیگ یک هفته از مسابقات را برگزار کند. 

در صورتی که تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا یازدهم اردیبهشت به ایران بازگردند تا سوم خرداد که اردوی تیم ملی فوتبال آغاز می‌شود، ۳ یا ۴ هفته لیگ برتر برگزار خواهد شد. در نهایت تیم ملی فوتبال بیست و پنجم خرداد به مصاف تیم بحرین خواهد رفت و پس از آن فشردگی برنامه‌های تیم‌های ایران کمتر خواهد شد.

برنامه بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و همین طور برنامه اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی فوتبال در چند ماه آینده آنقدر فشرده است که می‌تواند اتفاقات حاشیه‌ای زیادی به دنبال داشته باشد. حاشیه‌هایی که در سالیان گذشته هم دیده شده و در نهایت هم به کشمکش‌ها فراوان میان باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی فوتبال ختم شد.

با این حال شرایط برنامه‌ریزی برای سهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ بسیار سخت است و به نظر می‌رسد که در نهایت بازهم دیواری کوتاه‌تر از سهیل مهدی پیدا نشود و دود فشردگی مسابقات لیگ برتر به چشم وی رود! همانگونه که در گذشته نیز بسیاری از تیم‌ها انتقادات بدون توجیه و منطقی را علیه وی و سازمان لیگ گرفته‌اند و توجهی به فشردگی نیم فصل دوم یعنی همان نکته‌ای که مسئولان برگزاری لیگ بارها به آن اشاره‌ کرده‌اند، نداشتند. 

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه کامل تیم ملی فوتبال ایران تا پایان خرداد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا اسکوچیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا اسکوچیچ لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی فوتبال فوتبال ایران سازمان لیگ لیگ برتر نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم