Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@14:32:38 GMT

باغ پرندگان بندرعباس بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۷۴۲

باغ پرندگان بندرعباس بازگشایی شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از بازگشایی باغ پرندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

مصطفی خادم صبح امروز(هشتم بهمن ماه) در بازدید از باغ پرندگان بندرعباس، با اعلام این خبر اظهار کرد: باغ پرندگان بندرعباس بعد از حدود یک سال تعطیلی به دلیل شرایط کرونایی، مجددا بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما منظرو فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: باغ پرندگان بندرعباس از ابتدای اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا و به منظور ارتقا سلامت شهروندان، به حالت تعطیلی موقت در آمده بود و اکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت این مجموعه تفریحی و گردشگری مجددا آغاز شده است.

خادم همچنین عنوان کرد: این مجموعه تفریحی و گردشگری از امروز(چهارشنبه) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ساعت ۹ لغایت ۱۷ آماده پذیرش گردشگران است.

وی خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حین بازدید توسط گردشگران شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باغ پرندگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی بارش‌های خوب و سیلابی شدن رودخانه سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است تا از پرندگان مهاجر و بومی میزبانی کند.

 رحیم عبدالکریمی با بیان اینکه از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو، چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اهالی روستای قره گل بوکان نیز در کنار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی پای کار آمدند و  در این باره کمال بادی عضو شورای روستای قره گل از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانال‌های ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد.

تالاب قره گُل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب و در مجاورت روستایی به همین نام این روز‌ها یکی از مقاصد طبیعت گردی علاقمندان محیط زیست و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • عبور بامزه و جالب پرندگان از جاده (فیلم)