Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از نگرانی ها نسبت به خیز دوباره شیوع ویروس کرونا در این استان خبر داد.

دکتر سید احمد هاشمی در نشست خبری که هشتم بهمن ماه در محل دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، خبر از افزایش شیوع ویروس کرونا در استان داد و گفت: طی دو سه روز گذشته تعداد تست های مثبت در استان در حال افزایش است که این امر موجب نگرانی و دغدغه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانیکه تعداد تست های مثبت افزایش می یابد بعد از یک هفته بر تعداد بیماران سرپایی افزوده می شود، هفته بعد از آن تعداد بیماران بستری زیاد می شود که هفته بعدی آن با افزایش مرگ و میر مواجه می شویم.

هاشمی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته تعداد موارد مثبت تست های انجام شده کمتر از ۱۰ درصد بود اما اکنون این رقم طی هفته جاری به بیش از ۳۰ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی تعداد انجام تست های رپید را افزایش داده تا موارد مثبت را سریع تر شناسایی کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اما برداشتن محدودیت ها به معنای آن نیست که مردم به موضوع عادی نگاه کنند بلکه هنوز باید از برگزاری تجمعات خودداری شود و همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که طی شبانه روز گذشته ۲۶ نفر از این تعداد در بیمارستان ها بستری شده و یک نفر نیز فوت کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد

مهدی اسلام‌خواه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

او گفت : حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که نخستین آنها اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

اسلام خواه گفت : تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟