Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدرضا احسانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز، آذر ماه امسال منتشر شد. 

وی خاطرنشان کرد: ۲۴۰ اثر از ۱۶۵ هنرمند در بخش‌های مختلف خوشنویسی، نستعلیق، خط شکسته ، خط نسخ، خط ثلث به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در بخش داوری اساتید برجسته خوشنویسی کشور حضور دارند.

احسانی تصریح کرد: در حوزه تجسمی هم ۱۲۶ اثر از ۸۸  هنرمند به دبیرخانه رسیده که شامل ۳۶ اثر در بخش پوستر، ۳۴ اثر تصویرسازی و ۵۶ اثر در بخش نقاشی است. 

به گفته وی، سعید دولتی، بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو و حجت صفی‌منش هم آثار رسیده به این بخش را داوری می‌کنند.

آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خوشنویسی هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خوشنویسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره در پنج بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای و کاریکاتور و کارتون برگزار می‌شود و انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، ورزش و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله موضوع‌های این جشنواره است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه ۱۱ اردیبهشت به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) روزنامه نگار و طنزپرداز معاصر در شهر فومن برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود