Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت جسمانی مهرداد میناوند، اظهار کرد: در حال حاضر مهرداد میناوند به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: علائم حیاتی مانند نبض، فشار خون و درجه حرارت بدن این پیشکسوت فوتبال کاملا پایدار و طبیعی است، اما هنوز شرایط جدا شدن از دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکارانمان در بخش ICU بیمارستان از امروز مداخلاتی را انجام خواهند داد تا مشخص شود امکان جداسازی بیمار از دستگاه وجود دارد یا خیر.

مردانی تصریح کرد: باید توجه داشت مشکلی که کرونا برای ریه افراد ایجاد می‌کند تا مقدار زیادی معده را هم درگیر خواهد کرد. در بیماران کرونایی تبادل اکسیژن در ریه دچار اشکال می‌شود و به همین علت احتمال دارد ارگان‌های حیاتی از جمله مغز، قلب و کلیه‌ها دچار کمبود اکسیژن شوند.

او ادامه داد: فرد به علت التهابات ریه ممکن است به فیبروز ریوی دچار شود که در صورت بروز چنین شرایطی فعالیت طبیعی ریه دچار اشکال خواهد شد؛ بنابراین اگر شانس داشته باشیم و بتوانیم با مداخلات همکاران بخش بیهوشی و ICU وضعیت مهرداد میناوند را به گونه‌ای پایدار نگهداریم تا از دستگاه جدا شود شرایط او بهتر خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال میناوند مسعود مردانی مهرداد میناوند کرونا تنفس مصنوعی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر

برای خرید و دانلود قانونی قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا و هنرمندانی همچون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.   برای دانلود قسمت جدید سریال گناه فرشته قسمت آخر روی لینک زیر کلیک کنید «« دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته»»   درباره سریال گناه فرشته قسمت آخر و پایانی قسمت 18 هجدهم سریال گناه فرشته قسمت آخر در ژانر اجتماعی و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا می باشد. در خلاصه داستان آمده آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! من انقدر یاد گرفتم که تقدیرمو بپذیرم ولی خر این پذیرفتن نشم. قسمت آخر گناه فرشته قسمت ۱۸ کی میاد؟ قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 8 صبح از رسانه فیلیمو و مدرن فیلم پخش می شود.

قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 را از کجا ببینم؟ 

قسمت آخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

برای دانلود قسمت هجدهم 18 فیلم گناه فرشته قسمت اخر روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود گناه فرشته قسمت ۱۸ »»

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان، فخرالدین صدیق شریف، سام کبودوند و نفس بازغی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • گل دوم استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • گل دوم مهرداد محمدی به شمس آذر از روی نقطه پنالتی (استقلال 2-0 شمس آذر)
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • (ویدئو) گل اول استقلال به شمس آذر توسط مهرداد محمدی
  • گل مهرداد محمدی به شمس آذر (استقلال 1-0 شمس آذر)
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند