Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵ هزار و ۲۶۳ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده که ۴۴ درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب ۵۶ درصد را انشعاب آب تشکیل می دهد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی اظهار داشت : از ابتدای سال تاپایان دی ماه سالجاری بیش از ۲ هزار و ۲۸۹ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده ویک هزار و ۶۵۴ فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۲ هزار و ۹۲۰ فقره اعلام کرد و اظهار داشت : در حال حاضر بیش از ۶۶ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد. 

سلطانی افزود : رویکرد آب وفاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به واگذاری بیش از ۲ هزار و ۹۷۴ انشعاب آب در ۱۰ ماهه سالجاری بیان کرد: ۸۷۳ فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و دو هزار و ۱۰۱ فقره نیز در شهرهای شرکت واگذار شده است .

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکین باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند. 

سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد. 

وی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آبفا آب و فاضلاب آذربایجان غربی انشعاب آب شرکت آب و فاضلاب فقره انشعاب انشعاب آب واگذار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • قطعی آب در برخی مناطق تبریز