Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه‌ دقیقه‌ای پایان‌نامه دانشجویی در استان زنجان برگزار شد.

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در زنجان، در محل سالن کنفرانس شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی استان زنجان و به صورت غیرحضوری بین دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها که ۲۲ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای حضور در آن اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده بودند، در نهایت ۱۴ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان، با بررسی شرایط و طبق ضوابط آیین‌نامه به مسابقات راه یافتند که مرحله استانی این مسابقات با حضور ۱۴ شرکت‌کننده به کار خود پایان داد که محمدرضا معرفت‌سفیدان، امیر ولی‌زاده و رعنا روشنی‌نشاط به ترتیب جایگاه اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

برگزاری مسابقات دفاع سه‌ دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌های دانشجویی، بستری برای کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و نیز مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

در مرحله داوری برای دفاع از هر پایان‌نامه، چهار داور حضور دارند که این داوران ترجیحاً از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند و در موارد خاص نیز اساتید و صاحب‌نظران غیر هیئت‌علمی با مدرک دکتری و سوابق علمی امکان داوری خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان صرفاً سه دقیقه زمان برای ارائه پایان‌نامه خود خواهند داشت و به ازای زمان اضافی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد، از آنان امتیاز کم می‌شود و پس از اضافه شدن بیش از ۱۵ ثانیه به زمان ارائه، شرکت‌کننده از دور مسابقات حذف خواهد شد، به همین خاطر باید همه مطالب شرکت‌کنندگان فقط در اسلایدی یک صفحه‌ای ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان دفاع سه دقیقه ای پایان نامه پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل

ایسنا/زنجان ارتباط تلفنی مشترکان تلفن ثابت در مناطق کوی خرداد و کوی فرهنگ به علت خسارت کابل‌های مخابراتی قطع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، امروز یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) ارتباط تلفنی مشترکان تلفن ثابت در مناطق کوی خرداد و کوی فرهنگ به علت خسارت کابل‌های مخابراتی توسط پیمانکار شهرداری زنجان در محدوده پروژه پل شهیدان کریمی، قطع شد.

پس از اعلام خسارت کابل که منجر به قطع ۴۰۰۰ شماره تلفن ثابت مشترک در منطقه مذکور شده است، کارشناسان فنی شبکه کابل مخابرات منطقه زنجان بلافاصله به محل اعزام و مشغول انجام عملیات جهت برقراری ارتباط شده‌اند.

قطعی تلفن‌های مشترکان در محدوده کوی خرداد و کوی فرهنگ ظرف ۹۶ ساعت آینده برطرف و ارتباط تلفنی مشترکان برقرار خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • رجزخوانی کلامی زنجانی؛ سپاه با کسی شوخی ندارد + فیلم
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید