Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:33:34 GMT

۲۰۵ دستگاه ماینر قاچاق در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۰۲۹

۲۰۵ دستگاه ماینر قاچاق در قم کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت و گویی، بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شکوهیه در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، سه کارخانه را شناسایی کرده و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان به محل های مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی های صورت گرفته، در مجموع ۲۰۵ ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را حدود پنج میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت ۳ تن در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح فتح در قم،‌ بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و پاکساری کانون های وقوع جرائم، هشتمین مرحله طرح فتح با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت، سارقان، خرده فروشان مواد افیونی و اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب در محلات آلوده شهر قم اجرا شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح که ۷۲ ساعت به طول انجامید ۸۰ تن سارق دستگیر و بیش از ۱۵۰ فقره سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: همچنین ۳۷ تن خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۳۶ کیلو گرم انواع مواد افیونی کشف گردید، ۱۱۵ تن معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل شدند.

اسماعیلی گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۴ تن اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی افزود: ۱۰ دستگاه خودرو قاچاق بر نیز در این طرح توقیف شد که ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق برابر نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اعلام استمرار طرح فتح، تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند پلیس با حمایت دستگاه قضایی و پشتوانه مردم با قاطعیت در اسرع وقت با آن ها برخورد می کند.

جانشین فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه طرح های پلیس که در سطح استان اجرا می شود برای ایجاد امنیت و خواسته و مطالبه عمومی به‌حق مردم است به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶۴ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز از کشف ۶۴ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد و گفت: طی این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد. 

سردار سید محمود میرفیضی در این خصوص، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه نیسان، مواد افیونی را از یک استان جنوبی به یک استان در مرکز کشور منتقل کند و در حال عبور از استان کهکیلویه و بویر احمد است.

وی بیان داشت: بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد اعلام کردند که با اقدام ویژه آن پلیس،خودرو و متهم موصوف شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه خودرو توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از خودرو توقیفی ۶۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کشف ۷۸ عدد کپسول آتش نشانی مسروقه در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کپسول آتش نشانی از مجتمع های مسکونی در حوزه استحفاظی کلانتری های ۱۶،۲۱ و ۲۵ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرادحسین جعفریان افزود: ماموران موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک زن و شوهر و همچنین یک تن همدست آن‌ها را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: از متهمان دستگیر شده تعداد ۷۸ عدد کپسول آتش نشانی کشف شد و ۲ تن مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به اینکه متهمان این پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها قم کالای قاچاق ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کالای قاچاق ارز دیجیتال قم کالای قاچاق ارز دیجیتال اخبار کنکور فرمانده انتظامی استان قم مواد مخدر دستگیر شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد