Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:35:39 GMT

ماجرای تیراندازی در اهواز چه بود؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۰۵۹

ماجرای تیراندازی در اهواز چه بود؟

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: عوامل گشت ۱۱۰ اهواز حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و در تعقیب و گریز سارقان مسلح نسبت به تیراندازی به سمت مأموران اقدام کردند.

وی افزود: در عمل متقابل تیراندازی شدیدتر شده و سارق با رها کردن موتورسیکلت از پشت بام منزل متواری و احدی از افراد مسلح با پریدن به داخل یکی از منازل مسکونی به وسیله چاقو خوردم ولی نسبت به گروگانگیری زن آن منزل اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: محل بلافاصله محاصره و پس از استماع درخواست سارق مسلح مبنی بر خارج شدن مأموران به داخل حسینیه جنب منزل پریده و با یکی از همکاران دلیر و شجاع گلاویز شد.

سرهنگ دالوند یادآور شد: با وجود مجروحیت مأمور از ناحیه سر به وسیله چاقو ولی سارق را رها نکرده و با جسارت سرکلانتر شرق و رعایت قانون به کارگیری سلاح، سارق از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و همراه با سلاح کلت کمری، یک قبضه چاقوی سلاخی و مقادیری چک در وجه حامل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت نیز پس از استعلام دارای سابقه سرقت در شهر اهواز بود، عنوان کرد: سارق دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل و پس از مداوا تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان با اشاره به تحت تعقیب بودن سارق دیگر از رضایت بخش بودن حال عمومی مأمور و متهم دستگیر شده خبر داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی مهدی جهانگیری شهرستان اهواز تیراندازی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی مهدی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت