Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سیلی به صورت سرباز گیلانی گفت: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آیت‌الله سید نصیر حسینی در کلاس درس اخلاق ویژه نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد عصر دیروز گفت: شما مدافعان نظم و امنیت و ناموس ملت هستید امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد حاضر شده‌ایم تا از زحمات شبانه روزی شما برای برقراری نظم و امنیت در منطقه قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما و شما و هر انسان مسلمانی است است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: خداوند عالم را برای انسان آفریده که در خدمت انسان باشد و فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت و تقوا و اخلاق قرار داده و انسانی که بر این محور حرکت کند انسان است و همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.

حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده‌اند تا راه انسانی شدن و معنوی شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می‌دانیم آنچه باید انجام دهیم چیست و آنچه که باید ترک کنیم چیست و راه رسیدن به قله‌های معنویت و اخلاق از کجا می‌گذرد.

وی گفت: باید خداوند را به خاطر اخلاق و معنویاتی که به ما ارزانی بخشیده شاکر باشیم و اگر کسی در این وادی پا گذاشت به خوشبختی می‌رسد و بدانیم کسی با ولنگاری اخلاقی و دزدی و زورگویی به جایی نرسیده و آبروی دنیوی و اخروی کسب نکرده است.

این استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن پلیس گفت: باید قدر بدانید که خداوند شما را در مسیر ایجاد امنیت مردم قرار داده و به مردم آرامش خاطر می‌دهید و مردم به شما اعتماد می‌کنند در هر جایی نیروی انتظامی بوده مردم احساس آرامش می‌کنند و حافظ امنیت هستند که بسیار ارزشمند و با قیمت است.

امام جمعه یاسوج افزود: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر هستید همه انبیا برای ایجاد امنیت بوده‌اند تا جان و اخلاق مردم در امان باشد بعضی‌ها به اخلاق و معنویت توهین می‌کنند و محفل گناه تشکیل می‌دهند تا دین و اخلاق مردم مورد هدف قرار گیرد که شما هم وظیفه پیشگیری دارید.

وی در ادامه با اشاره به تعرضی که چند روز اخیر نسبت به یک سرباز نیروی انتظامی صورت گرفت خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد زیرا سربازان ما مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: کسی حق ندارد نسبت به مامور حرکت ناشایست داشته باشد و تعرض کند که اقدام اخیر اشتباهی بوده و قطعا عذرخواهی کرده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان