Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: نگران انتهای فصل و چالش‌های باشگاه‌ها با بازیکنان هستم.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تیم‌های ایرانی حریفان خود را شناختند، اظهار داشت: به صورت زنده در حال دیدن قرعه‌کشی این فصل لیگ قهرمانان آسیا بودم و البته برای برنامه‌ریزی لیگ برتر و اینکه تیم‌های ایرانی بتوانند با آمادگی راهی این مسابقات شوند استرس زیادی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام برنامه اردو‌های تیم ملی فوتبال ایران و فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای برای به موقع تمام شدن لیگ برتر و جام حذفی دارید، گفت: ۲۸ اسفند تیم ملی به اردو می‌رود و ۱۱ فروردین هم به ایران بازخواهد گشت. ۱۸ فروردین هم پلی‌آف فولاد است و ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت نیز لیگ قهرمانان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: البته غیر از این ما برخی موارد دیگر نیز داریم از جمله اینکه از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت شب‌های قدر است و جمعه ۱۷ ماه نیز روز قدس است و عملا ما از ۱۸ اردیبهشت می‌توانیم لیگ را از سر بگیریم و بلافاصله بعد از آن نیز، از سوم یا چهارم خرداد تیم ملی به اردو می‌رود. ما عملا پیش از نیم‌فصل لیگ برتر یعنی همان قبل از آغاز اردوی تیم ملی از ۲۸ اسفند می‌توانیم ۳ هفته و یک جام حذفی را برگزار کنیم تا کمی از برنامه‌ای که داریم سبقت بگیریم.

مهدی گفت: فشردگی حاصل شده، تحمیل جدول است و فقط نگران آخر فصل هستم. به هر شکل فصل در تیر یا مرداد تمام می‌شود ولی من نگرانی‌ام از تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی می‌شوند و در آنجا چالش جدی برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان دارند. البته این بستگی به قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها دارد. فعلا تمرکز ما روی این است که تا شروع لیگ قهرمانان تیم‌ها در بهترین شرایط بازی‌های خود را انجام دهند چون اگر باشگاه‌ها مسابقه نداشته باشند تیم ملی هم ضرر می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازه زمانی ۱۱ فروردین تا ۲۵ فروردین که تیم‌ها راهی لیگ قهرمانان می‌شوند چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاید یک هفته از لیگ را در آن بازه زمانی برگزار کنیم و البته باید به میزبانی تیم‌ها در لیگ قهرمانان هم توجه داشته باشیم. در این صورت تنها یک بازی فولاد معوق می‌شود اما سایر تیم‌ها حداقل می‌توانند یک هفته از لیگ را برگزار کنند و در شرایط مسابقه هم قرار بگیرند و پس از آن راهی لیگ قهرمانان شوند. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا فرجه‌های زمانی خوبی را برای لیگ در نظر بگیریم تا هم تیم ملی و هم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان متضرر نشوند و از لحاظ بدنی نیز آماده باشند.

بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد/ پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال مقابل کریمی در گروه مرگ

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها لیگ برتر تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، این مراسم معنوی از ساعت ۲۲ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌وسوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران با نوای حاج مرتضی طاهری و کربلایی حامد فراهانی از ساعت ۰۰:۲۰ بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت ۱ بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

حضور در مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.

کد خبر 6064167

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا