Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدیان با اشاره به اینکه کوهدشت سرشار از استعدادهای ورزشی است، گفت: تیم والیبال «لکدانه نورعلی» به مسابقات لیگ یک والیبال کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تیم لکدانه نورعلی کوهدشت به‌منظور شرکت در مسابقات زیرگروه لیگ یک والیبال کشور، کوهدشت را به مقصد میان‌دورود ساری ترک نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم که حدود سه ماه از اخذ سهمیه آن می‌گذرد تابه‌حال، چهار اردوی تدارکاتی را در شهرهای کوهدشت، بابل و خرم‌آباد برگزار کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به اینکه اردوهای آمادگی باکیفیت مطلوبی برگزارشده است، عنوان کرد: کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، این دوران یک فرصت طلایی برای نشان دادن قابلیت‌های تیم‌های نو پا است که امیدواریم این تیم درخشش مطلوبی را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: تیم والیبال لکدانه نورعلی کوهدشت با مدیرعاملی «صمد نورعلی» که خود عضو سابق تیم ملی والیبال بوده، صفرتا صد این تیم را به نحو احسن و دلسوزانه مدیریت نموده و هزینه‌های جاری آن را پرداخت کرده است، تنها نماینده لرستان در این دوره از مسابقات می‌باشد، برای این تیم که دارای انگیزه و توان جسمانی قوی است، آرزوی موفقیت راداریم.

رشیدیان گفت: کوهدشت از پراستعدادترین شهرهای کشور در ورزش به خصوص در رشته والیبال به شمار می‌رود به‌طوری‌که ورزشکاران مطرحی هم چون محمد سلیمانی، رضا صفایی، دهوند و … همه اهل این شهرستان بوده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان خوزستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۲۲ تیم از ۱۷ شهرستان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

رضا حسین‌پور شناسایی برترین‌ها و منتخبان تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این مسابقات در دو بخش با لوازم و بدون لوازم باکیفیت بسیار خوبی و با حضور قهرمانان خوب استان برگزار شد و جا دارد از میزبانی بسیار خوب این دور از مسابقات و از آقای شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش شهرستان و رئیس هیات بدنسازی مسجدسلیمان و همچنین کادر اجرایی انجمن پاورلیفتینگ تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه اعزام تیم به مسابقات کشوری بیان کرد: معمولاً سؤالی که همیشه از سوی برخی ورزشکاران از ما پرسیده می‌شود که چرا در مسابقات استانی مقام می‌آوریم؛ ولی به مسابقات اعزام نمی‌شویم؟ باید خدمت این دسته از ورزشکاران عرض کنم که درست است که کسب عنوان در مسابقات استانی ملاک است؛ اما مهم‌ترین فاکتور ما برای اعزام به مسابقات میزان وزنه ثبت شده توسط ورزشکار است و رکورد آن ورزشکاری که در مسابقات استانی مقام می‌آورد با رکوردهای اول تا پنجم سطح کشور مقایسه می‌شود و همیشه بهترین رکوردها را به جهت کسب عنوان برای استان عزیزمان در میادین ملی اعزام می‌کنیم حتی افرادی که تا سوم و چهارمی هم شانس دارند در کنار تیم خواهند بود.

حسین‌پور در ادامه گفت: جلسه انجمن در طی روزهای آینده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات را توسط کمیته فنی انجمن مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و وزنه‌های را که ثبت کرده‌اند را با وزنه‌های ثبت شده ادوار گذشته در سطح کشور مقایسه می‌کنیم و بهترین رکوردها که شانس مدال خواهند داشت با حمایت آقای قاسمی ریاست محترم هیات استان که همیشه یارویاور ما بودند به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان در خصوص برنامه‌های آتی انجمن در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری، داوری، همسان سازی داوری در پاورلیفتینگ و همینطور در بخش بانوان ان شالله مسابقات پرس‌سینه بانوان را خواهیم داشت که در اوایل خرداد خواهد بود، تاریخ دقیق و بخشنامه مسابقات از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897553

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!