Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@16:51:05 GMT

افتتاح میدان برادران شهید ریاضی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۲۰۹

افتتاح میدان برادران شهید ریاضی در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، همزمان با آیین نامگذاری و بهره‌برداری از میدان برادران شهید ریاضی که با حضور خانواده معظم برادران شهید ریاضی صورت گرفت، دو نهال به نام شهیدان محمود و محمدرضا ریاضی غرس شد.

با توجه به مشکلات ترافیکی در تقاطع خیابان شهید رنجبر با خیابان شهید خواجه‌زاده و وجود نقاط بی‌دفاع شهری در منطقه ۱۰ تهران، احداث میدان برادران شهید ریاضی به عنوان یکی از پروژه‌های کوچک مقیاس منطقه در راستای ارتقای ایمنی تردد عابرین پیاده اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این طرح امکان توسعه فضای سبز در میانه میدان، بوستان شمالی میدان و در بلوار شمالی آن فراهم شده است. از دیگر نتایج اجرای طرح می‌توان به ایجاد پیاده‌رو در معابر منتهی به میدان، تامین دسترسی و کلیه حرکات، جداسازی حرکات به واسطه ایجاد رفیوژ میانی و جزایر ترافیکی، همچنین ساماندهی محل پارک وسایل نقلیه و تامین روشنایی لازم در محوطه و اطراف آن اشاره کرد.

کد خبر 581620 برچسب‌ها منطقه ۱۰ شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۰ شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد

سرهنگ هادی امیدوار در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مشهد اظهار کرد: ترافیک در بزرگراه‌های شهید سلیمانی، بزرگراه شهید میرزایی، بزرگراه شهید کلانتری از آزادی به سمت جمهوری سنگین و پر حجم است.

وی افزود: در هسته مرکزی شهر، خیابان امام خمینی به سمت ده دی، چهارراه لشگر به سمت دارایی وطول خیابان سعدی به سمت سراب، احمدآباد و قرنی ترافیک سنگین با کندی حرکت را شاهد هستیم.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد:دیگر معابر شهری و اطراف حرم مطهر رضوی بار ترافیکی سبک و روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟