Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@18:52:43 GMT

کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در ایلام

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۲۱۴

کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰ هزار ليتر گازوئیل قاچاق در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «دلاور القاصی مهر» ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و عرضه سوخت قاچاق توسط فردی سود جو، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنیت اقتصادی استان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وي افزود: ماموران با انجام اقدامات خوب پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را در یکی از شهرستان های تابعه کشف کردند.        فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، کارآگاهان پليس امنیت اقتصادی استان با همکاری بازرسان شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان در بازرسی از این محل مقدار 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه کشف کردند.       وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت:در این راستا 2 متهم دستگیر و در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.       سرهنگ القاصی مهر تاکید کرد: پليس با تمام توان و به کارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه فعالیت قاچاقچیان را از طریق سامانه تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاچاق سوخت کارت سوخت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قاچاق سوخت در سطح شهر از سوی یک دستگاه کامیون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی که مدت زیادی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر متوقف بود، کشف شد. 

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: برابر دستور قضایی محموله مکشوفه به منظور تعیین نوع فرآورده، نمونه برداری و ... به اداره ملی استاندارد استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان